Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Biurowiec z wysokim IQ. Tego chcą dziś najemcy

27 października 2017, 10:29
Ten tekst przeczytasz w mniej niż minutę
Inteligentne zarządzanie budynkiem zaczyna się od nowoczesnej aranżacji wnętrz. W odpowiedzi na potrzeby najemców i dynamicznie zmieniające się na stołecznym rynku nieruchomości komercyjnych warunki właściciele Warsaw Financial Center – Tristan Capital Partners i Allianz Real Estate systematycznie wprowadzają zmiany w swoim budynku. Położone przy ul. Emilii Plater Warszawskie Centrum Warsaw Financial Center – WFC może poszczycić się imponującym lobby, które nawiązuje do najwyższej klasy obiektów biznesowych na świecie, tworząc komfortową przestrzeń dla najemców i ich kontrahentów. W zaprojektowanej przez firmę Epstein przestrzeni dominują elementy czarno-białe, które doskonale współgrają z lustrzanym sufitem, nowoczesnym systemem oświetlenia i szklanymi panelami na ścianach przełamanymi akcentami ze stali szlachetnej. Uwagę gości zwraca jednak przede wszystkim imponująca ściana wizyjna złożona z 24 55-calowych monitorów. To jedyna ogólnodostępna konstrukcja tego typu w Polsce. Prezentowane są na niej treści związane bezpośrednio z budynkiem i wydarzeniami, które się w nim odbywają, oraz z Warszawą, w tym prace znanych polskich artystów. To bardzo ważne, ponieważ codziennie przez lobby Warsaw Financial Center przewija się prawie 4 tys. osób. To więcej niż wynosi średnia dzienna widownia w przeciętnym warszawskim kinie. W WFC wprowadzono też wiele innowacyjnych rozwiązań z myślą o komforcie pracy najemców i odwiedzających ich gości.
Inteligentne zarządzanie budynkiem zaczyna się od nowoczesnej aranżacji wnętrz. W odpowiedzi na potrzeby najemców i dynamicznie zmieniające się na stołecznym rynku nieruchomości komercyjnych warunki właściciele Warsaw Financial Center – Tristan Capital Partners i Allianz Real Estate systematycznie wprowadzają zmiany w swoim budynku. Położone przy ul. Emilii Plater Warszawskie Centrum Warsaw Financial Center – WFC może poszczycić się imponującym lobby, które nawiązuje do najwyższej klasy obiektów biznesowych na świecie, tworząc komfortową przestrzeń dla najemców i ich kontrahentów. W zaprojektowanej przez firmę Epstein przestrzeni dominują elementy czarno-białe, które doskonale współgrają z lustrzanym sufitem, nowoczesnym systemem oświetlenia i szklanymi panelami na ścianach przełamanymi akcentami ze stali szlachetnej. Uwagę gości zwraca jednak przede wszystkim imponująca ściana wizyjna złożona z 24 55-calowych monitorów. To jedyna ogólnodostępna konstrukcja tego typu w Polsce. Prezentowane są na niej treści związane bezpośrednio z budynkiem i wydarzeniami, które się w nim odbywają, oraz z Warszawą, w tym prace znanych polskich artystów. To bardzo ważne, ponieważ codziennie przez lobby Warsaw Financial Center przewija się prawie 4 tys. osób. To więcej niż wynosi średnia dzienna widownia w przeciętnym warszawskim kinie. W WFC wprowadzono też wiele innowacyjnych rozwiązań z myślą o komforcie pracy najemców i odwiedzających ich gości. / Media
Reklama
Reklama
Tematy:
Reklama

Komentarze(1)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • Hermilion
    2017-11-04 14:19:10
    Głupota tego tytułu nie świadczy o niskim IQ autora
    0
Reklama

Zobacz więcej