Reklama

Reklama

Reklama

Biurowiec z wysokim IQ. Tego chcą dziś najemcy

27 października 2017, 10:29
Inteligentne zarządzanie budynkiem zaczyna się od nowoczesnej aranżacji wnętrz. W odpowiedzi na potrzeby najemców i dynamicznie zmieniające się na stołecznym rynku nieruchomości komercyjnych warunki właściciele Warsaw Financial Center – Tristan Capital Partners i Allianz Real Estate systematycznie wprowadzają zmiany w swoim budynku. Położone przy ul. Emilii Plater Warszawskie Centrum Warsaw Financial Center – WFC może poszczycić się imponującym lobby, które nawiązuje do najwyższej klasy obiektów biznesowych na świecie, tworząc komfortową przestrzeń dla najemców i ich kontrahentów. W zaprojektowanej przez firmę Epstein przestrzeni dominują elementy czarno-białe, które doskonale współgrają z lustrzanym sufitem, nowoczesnym systemem oświetlenia i szklanymi panelami na ścianach przełamanymi akcentami ze stali szlachetnej. Uwagę gości zwraca jednak przede wszystkim imponująca ściana wizyjna złożona z 24 55-calowych monitorów. To jedyna ogólnodostępna konstrukcja tego typu w Polsce. Prezentowane są na niej treści związane bezpośrednio z budynkiem i wydarzeniami, które się w nim odbywają, oraz z Warszawą, w tym prace znanych polskich artystów. To bardzo ważne, ponieważ codziennie przez lobby Warsaw Financial Center przewija się prawie 4 tys. osób. To więcej niż wynosi średnia dzienna widownia w przeciętnym warszawskim kinie. W WFC wprowadzono też wiele innowacyjnych rozwiązań z myślą o komforcie pracy najemców i odwiedzających ich gości.
Inteligentne zarządzanie budynkiem zaczyna się od nowoczesnej aranżacji wnętrz. W odpowiedzi na potrzeby najemców i dynamicznie zmieniające się na stołecznym rynku nieruchomości komercyjnych warunki właściciele Warsaw Financial Center – Tristan Capital Partners i Allianz Real Estate systematycznie wprowadzają zmiany w swoim budynku. Położone przy ul. Emilii Plater Warszawskie Centrum Warsaw Financial Center – WFC może poszczycić się imponującym lobby, które nawiązuje do najwyższej klasy obiektów biznesowych na świecie, tworząc komfortową przestrzeń dla najemców i ich kontrahentów. W zaprojektowanej przez firmę Epstein przestrzeni dominują elementy czarno-białe, które doskonale współgrają z lustrzanym sufitem, nowoczesnym systemem oświetlenia i szklanymi panelami na ścianach przełamanymi akcentami ze stali szlachetnej. Uwagę gości zwraca jednak przede wszystkim imponująca ściana wizyjna złożona z 24 55-calowych monitorów. To jedyna ogólnodostępna konstrukcja tego typu w Polsce. Prezentowane są na niej treści związane bezpośrednio z budynkiem i wydarzeniami, które się w nim odbywają, oraz z Warszawą, w tym prace znanych polskich artystów. To bardzo ważne, ponieważ codziennie przez lobby Warsaw Financial Center przewija się prawie 4 tys. osób. To więcej niż wynosi średnia dzienna widownia w przeciętnym warszawskim kinie. W WFC wprowadzono też wiele innowacyjnych rozwiązań z myślą o komforcie pracy najemców i odwiedzających ich gości. / Media
Profesjonalni inwestorzy w nowoczesny sposób zarządzają swoimi budynkami biurowymi, nieustannie ponosząc ich standard. Zwiększają efektywność powierzchni wspólnych, wyposażając je w najwyższej jakości nowinki technologiczne, optymalizują koszty eksploatacyjne. Wszystko po to, by móc sprostać rosnącym oczekiwaniom najemców.
Reklama
Reklama
Tematy: galeria

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Reklama

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zapraszamy na newsletter Forsal.pl zawierający najważniejsze i najciekawsze informacje ze świata gospodarki, finansów i bezpieczeństwa.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak