Reklama

Reklama

Reklama

Zachowanie mówi więcej niż CV. Oto 5 typów pracowników, których warto zatrudniać

3 marca 2018, 06:22
Coraz trudniej o lojalnych pracowników, bo to słowo traci na wartości w wyniku wielu zmian zachodzących w społeczeństwach. W modzie jest gra na siebie, częsta zmiana pracy, niezależność. Lojalność nie idzie z tymi określeniami w parze. Tymczasem zwłaszcza na kluczowych stanowiskach dla rozwoju firmy, lojalność u pracownika jest jedną z bardziej pożądanych cech. Z drugiej strony Liz Ryan na łamach „Forbes” napisała, że żyjemy w czasach, w których długoterminowa, a nawet średnioterminowa praca się kończy, bo firmy wyrzucają z dnia na dzień wieloletnich pracowników. Sami szefowie zapomnieli, jakim skarbem jest lojalny pracownik. Warto sobie o tym przypomnieć.
Coraz trudniej o lojalnych pracowników, bo to słowo traci na wartości w wyniku wielu zmian zachodzących w społeczeństwach. W modzie jest gra na siebie, częsta zmiana pracy, niezależność. Lojalność nie idzie z tymi określeniami w parze. Tymczasem zwłaszcza na kluczowych stanowiskach dla rozwoju firmy, lojalność u pracownika jest jedną z bardziej pożądanych cech. Z drugiej strony Liz Ryan na łamach „Forbes” napisała, że żyjemy w czasach, w których długoterminowa, a nawet średnioterminowa praca się kończy, bo firmy wyrzucają z dnia na dzień wieloletnich pracowników. Sami szefowie zapomnieli, jakim skarbem jest lojalny pracownik. Warto sobie o tym przypomnieć. / ShutterStock
„By stworzyć efektywny i kreatywny zespół – potrzeba pracowników, którzy mają motywację do pracy i pewne cechy charakteru sprzyjające pracy w zespole. By je odkryć – warto w pewnym momencie rekrutacji odłożyć na bok CV i skupić się na rozmowie z kandydatem” – radzi Aleksandra Pocheć, ekspertka międzynarodowego serwisu pracy MonsterPolska.pl.
Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Reklama

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zapraszamy na newsletter Forsal.pl zawierający najważniejsze i najciekawsze informacje ze świata gospodarki, finansów i bezpieczeństwa.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak