Reklama

Reklama

Reklama

Zakupy przez internet: oto towary i usługi, których nie można zwrócić

4 kwietnia 2015, 07:35
1. Nie będziemy mogli zwrócić towaru lub usługi, których cena zależy od wahań na rynku finansowym. Powody takiego ograniczenia są oczywiste. Nietrudno bowiem wyobrazić sobie sytuację, w której po zakupie danego towaru jego cena w ciągu 14 dni radykalnie rośnie lub spada. Sytuacja taka ma miejsce np. w przypadku zakupu walut, obligacji czy akcji.
1. Nie będziemy mogli zwrócić towaru lub usługi, których cena zależy od wahań na rynku finansowym. Powody takiego ograniczenia są oczywiste. Nietrudno bowiem wyobrazić sobie sytuację, w której po zakupie danego towaru jego cena w ciągu 14 dni radykalnie rośnie lub spada. Sytuacja taka ma miejsce np. w przypadku zakupu walut, obligacji czy akcji. / ShutterStock
Każdy, kto kupił jakikolwiek towar przez internet, może w ciągu 14 dni kalendarzowych odstąpić od umowy i odesłać towar bez ponoszenia żadnych kosztów. Od tej zasady istnieją jednak pewne wyjątki. Oto niektóre z nich.
Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Powiązane

Reklama
Reklama

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zapraszamy na newsletter Forsal.pl zawierający najważniejsze i najciekawsze informacje ze świata gospodarki, finansów i bezpieczeństwa.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak