ABC Data odnotowała 11,16 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w II kw. 2014 r. wobec 14,32 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

Zysk operacyjny wyniósł 21,91 mln zł wobec 14,36 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 1.390,58 mln zł w II kw. 2014 r. wobec 1.096,03 mln zł rok wcześniej.

W okresie I-II kw. 2014 r. spółka miała 17,98 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 25,28 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 2.559,94 mln zł w porównaniu z 2.185,26 mln zł rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w I poł. 2014 r. wyniósł 28,79 mln zł wobec 17,10 mln zł zysku rok wcześniej.

Reklama

ABC Data jest dystrybutorem sprzętu IT. W czerwcu 2011 roku ABC Data rozpoczęła sprzedaż materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych pod własną marką Colorovo.