"W przyszłym roku zamierzamy rozwijać się jeszcze szybciej niż w tym roku. W obecnej chwili mamy już dokładnie ustalone warunki i lokalizacje dla kilku salonów. Już w pierwszym kwartale pojawimy się m.in.w Łodzi i Elblągu oraz otworzymy drugi salon we Wrocławiu. W 2015 r. będziemy dynamicznie rozwijali się w większych miastach" - powiedział Piotrowski, cytowany w komunikacie.

Wytypowanych jest już większość lokalizacji do uruchomienia salonów w roku 2015, część umów została już podpisana, w pozostałym zakresie trwają ostatnie uzgodnienia, podano również.

Dwa najnowsze lokale mieszczą się w Pile i Starachowicach. W 2014 r. sieć sklepów pod marką Briju powiększyła się łącznie o 9 salonów. Wcześniej w tym roku salony zostały otwarte we Wrocławiu, Toruniu, Ełku, Kędzierzynie-Koźlu, Kutnie, Ostrołęce i Legnicy.

Spółka przypomina, że zgodnie ze strategią chce prowadzić 42 salony jubilerskie, w tym salony własne oraz franczyzowe, do końca 2015 r.

Reklama

Aktualnie Briju koncentruje się na przygotowaniu sklepów do świątecznego szczytu zakupowego.

"Nowe, wyraziste modele biżuterii w naszej ofercie to najlepszy to dowód na elastyczność i możliwość szybkiej reakcji marki na panujące trendy. Najbliższe święta Bożego Narodzenia będą pierwszymi, przed którymi mamy już rozbudowaną własną sieć sprzedaży. W zeszłym roku były to tylko 3 sklepy, w tym roku mamy ich już 12. Grudzień jest dla branży jubilerskiej najlepszym miesiącem w roku, obroty w sklepach są nawet 3-krotnie wyższe niż średniomiesięczne w roku" - wyjaśnił Piotrowski.

Briju specjalizuje się w projektowaniu, wytwarzaniu i dystrybucji wysokiej jakości wyrobów jubilerskich ze złota, srebra oraz z kamieni szlachetnych i syntetycznych. Spółka zajmuje się również handlem hurtowym w segmencie metali szlachetnych, głównie złota i srebra. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2014 r.