"Eurocash nabył od HDS Polska 51% udziałów w spółce prowadzącej sieć sklepów Inmedio, liczącej ponad 410 placówek detalicznych zlokalizowanych głównie w galeriach handlowych. Salony Inmedio oferują szeroki asortyment artykułów FMCG, od papierosów, prasy i książek po słodycze, napoje i artykuły impulsowe. W wybranych placówkach Inmedio dostępne są ponadto płatności za rachunki, przekazy pieniężne, a także usługi kurierskie" - czytamy w komunikacie.

W 2013 r. przychody ze sprzedaży sklepów należących do sieci Inmedio przekroczyły 0,5 mld zł.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, Eurocash będzie dysponować pakietem kontrolnym, natomiast operacyjne zarządzanie tą siecią pozostanie w gestii HDS Polska, która posiada unikalne na polskim rynku know-how w zakresie prowadzenia placówek typu convenience.

Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych, chemii gospodarczej, alkoholu i wyrobów tytoniowych (FMCG). Poprzez szereg formatów dystrybucji, koncentruje się na hurtowej dystrybucji produktów FMCG do tradycyjnych sklepów i placówek detalicznych w całej Polsce. W ramach prowadzonych przez grupę formatów franczyzowych skupionych jest ponad 12 tysięcy niezależnych sklepów detalicznych.

Reklama