Konkurencja niecenowa – jest to forma konkurencji, która polega na wspieraniu sprzedaży poprzez działanie nie związane z ceną produktu. Działanie te polegają na promowaniu produktu i znaku firmowego, poszerzaniu dostępność produktu, zapewnieniu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz oferowaniu dogodnych warunków zakupu np. rat lub bezpłatnej dostawy.
Konkurencja niecenowa – jest to forma konkurencji, która polega na wspieraniu sprzedaży poprzez działanie nie związane z ceną produktu. Działanie te polegają na promowaniu produktu i znaku firmowego, poszerzaniu dostępność produktu, zapewnieniu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz oferowaniu dogodnych warunków zakupu np. rat lub bezpłatnej dostawy.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama