T-Mobile znosi limit danych dla powodzian

W odpowiedzi na powódź na południu Polski, T-Mobile znosi limity danych dla wszystkich klientów, niezależnie od tego, czy korzystają z oferty abonamentowej, czy prepaid. Jako firma, której misją jest łączenie ludzi i likwidowanie barier w komunikacji, chcemy umożliwić każdemu dotkniętemu tą katastrofą niezakłócony dostęp do informacji i kontaktu z bliskimi oraz służbami ratunkowymi. Od dziś, aż do końca tygodnia (22 września), nasi klienci mogą korzystać z nielimitowanego transferu danych.

Dla osób poszkodowanych uruchomiliśmy także skróconą ścieżkę kontaktu z Biurem Obsługi Abonenta. Wystarczy zadzwonić pod numer +48 602 900 i wybrać 8, aby szybko uzyskać pomoc od naszych konsultantów. Dodatkowo, przygotowaliśmy też kilka praktycznych informacji, które mogą być przydatne dla osób, przebywających na terenach dotkniętych powodzią.

Dostępność sieci w rejonie występowania powodzi

Miniony weekend to czas wzmożonej pracy naszych zespołów, które działały bez przerwy, by utrzymać łączność w najbardziej potrzebujących miejscach. Nasze ekipy techniczne, zarówno w terenie, jak i w centrali, zapewniają sprawne działanie sieci, aby nasi klienci mieli stały dostęp do usług.

Pomoc dla powodzian

Nie przestajemy pomagać. Jesteśmy w kontakcie z Polskim Czerwonym Krzyżem, organizujemy zbiórki najpotrzebniejszych rzeczy w naszych biurach i reagujemy na zmieniające się potrzeby w regionach dotkniętych powodzią. Zarówno klienci, jak i nasi pracownicy, mogą liczyć na nasze wsparcie.

Źródło: T-Mobile