Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Chcesz przyciągnąć zdolnych millenialsów? Oto błędy, których musisz unikać

30 września 2016, 05:50
Z wielu badań wynika, że pokolenie millenialsów bardzo wysoko ceni sobie elastyczność czasu pracy. Niekiedy jest to nawet ważniejsze niż wyższe wynagrodzenie. Dodatkowym magnesem dla millenilasów jest możliwość zdalnej pracy z domu. Jeśli pracodawca ma do zaoferowania tylko pracę od 8 do 16 w jednym miejscu, wówczas naraża się na potencjalną utratę zainteresowania ze strony wielu zdolnych przedstawicieli pokolenia millenialsów. Jeśli bowiem pracownik nie musi mieć bezpośredniego kontaktu z klientem, to jak w dobie komputerów i Internetu wyjaśnić millenialsowi sztywne godziny pracy lub brak możliwości pracy w domu?
Z wielu badań wynika, że pokolenie millenialsów bardzo wysoko ceni sobie elastyczność czasu pracy. Niekiedy jest to nawet ważniejsze niż wyższe wynagrodzenie. Dodatkowym magnesem dla millenilasów jest możliwość zdalnej pracy z domu. Jeśli pracodawca ma do zaoferowania tylko pracę od 8 do 16 w jednym miejscu, wówczas naraża się na potencjalną utratę zainteresowania ze strony wielu zdolnych przedstawicieli pokolenia millenialsów. Jeśli bowiem pracownik nie musi mieć bezpośredniego kontaktu z klientem, to jak w dobie komputerów i Internetu wyjaśnić millenialsowi sztywne godziny pracy lub brak możliwości pracy w domu? / ShutterStock
Millenialsi to pokolenie osób urodzonych pomiędzy rokiem 1980 a 2000. Już dziś osoby z tych roczników zaczynają dominować na rynku pracy, a w przyszłości ich znaczenie wzrośnie. Pomimo krytyki płynącej od przedstawicieli starszych pokoleń, firmy, które chcą stabilnie funkcjonować w przyszłości, prędzej czy później będą musiałby zwrócić się w stronę potrzeb pokolenia millenialsów. Tymczasem wiele przedsiębiorstw już dziś popełnia błędy, które zniechęcają millenialsów. Elizabeth Dukes na łamach serwisu inc.com podpowiada, jakich błędów unikać, jeśli chcemy przyciągnąć zdolnych millenialsów.

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
image for background

Przejdź do strony głównej