Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Jak zatrzymać najlepszych pracowników? Oto 7 błędów, których trzeba unikać

24 września 2016, 07:40
Pracownicy w miarę szybko są zdolni ocenić, czy ich przełożony zachowuje się właściwie, czy ich oszukuje i czy dotrzymuje słowa. Nieetyczne zachowania zawsze będą obniżały morale i zniechęcały najzdolniejszych pracowników. Inni pracownicy również mogą zacząć postępować nieetycznie, co może obrócić się przeciwko firmie. Przy niskim poziomie zaufania efektywność pracy siada.
Pracownicy w miarę szybko są zdolni ocenić, czy ich przełożony zachowuje się właściwie, czy ich oszukuje i czy dotrzymuje słowa. Nieetyczne zachowania zawsze będą obniżały morale i zniechęcały najzdolniejszych pracowników. Inni pracownicy również mogą zacząć postępować nieetycznie, co może obrócić się przeciwko firmie. Przy niskim poziomie zaufania efektywność pracy siada. / ShutterStock
Utrata dobrego pracownika to potężny cios dla firmy, który wiąże się z dodatkowymi kosztami i niepewnością. Czasami przyczyny odejścia są zrozumiałe – sprawy osobiste lub wielka szansa, której nie można przegapić. Bywa jednak, że dobrzy pracownicy odchodzą z innych powodów, a pracodawca orientuje się o tym za późno. Lolly Daskal na łamach serwisu inc.com wskazuje 7 powodów, które mogą doprowadzić do odejścia nawet najlepszych pracowników.

Powiązane

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
image for background

Przejdź do strony głównej