Zakaz handlu w niedziele będzie obowiązywał już od 1 marca 2018 r., ale na początku będzie wprowadzany stopniowo. 30 stycznia prezydent podpisał ustawę. Stworzyliśmy kalendarz niedziel handlowych i dni, kiedy sklepy są zamknięte.
wróć do artykułuReklama
Spółki z grupy Invenergy złożyły wniosek o wszczęcie postępowania arbitrażowego przeciwko Rzeczypospolitej Polskiej na gruncie umowy pomiędzy Polską a USA o wzajemnym popieraniu i ochronie inwestycji (BIT) w związku ze stratami finansowymi należących do grupy farm wiatrowych.
Hakerzy zaatakowali i zaszyfrowali nową stronę internetową Ministerstwa Energetyki i Przemysłu Węglowego Ukrainy i zażądali za jej odblokowanie okupu w wysokości 0,1 bitcoina – poinformowały we wtorek media w tym kraju.
Ponad 8,4 mln zł kosztować będzie wykonanie Koncepcji Programowej z pełnym rozpoznaniem geologicznym dla 18-kilometrowego odcinka drogi ekspresowej S19 od węzła Dukla do granicy państwa w Barwinku. Umowa z wykonawcą, firmą Multiconsult została podpisana we wtorek w Dukli (Podkarpackie).
****(2018-01-20 10:28) Zgłoś naruszenie 1052204
Co za komunistyczne państwo.
Pokaż odpowiedzi (4)OdpowiedzLEO(2018-02-22 13:29) Zgłoś naruszenie 9272
To idź B..U sam stań za kasą i pracuj jak tak bardzo chcesz!!!
Helmut(2018-02-18 15:31) Zgłoś naruszenie 6065
Zapraszam do Niemiec - zakaz handlu w każdą niedzielę -zdziwiony jak KAŻDY.
2+2(2018-01-31 08:27) Zgłoś naruszenie 9716
@hipolit Nie jesteś od tego ,żeby decydować co mam robić z swoim wolnym czasem . Ani nie są od tego jacyś ....... komuniści . Niestety robią wszystko by swoimi łapskami grzebać w życiu innych. Następny etap będzie taki- w niedzielę społeczeństwo przymusowo ogląda film " O cudownych rządach PiS" .
hipolit(2018-01-30 20:37) Zgłoś naruszenie 107270
na zakupy jest czas w tygodniu, niedziela jest od wypoczynku
Przemo84(2018-01-22 21:28) Zgłoś naruszenie 205364
I bardzo dobrze. W krajach jak Norwegia czy Szwajcaria niedziela to niedziela i jakoś da się żyć bez zakupów. Ludzie to nie maszyny.
Pokaż odpowiedzi (5)OdpowiedzOna(2018-02-26 20:36) Zgłoś naruszenie 148
Brawo.prawda. u nas zrobili sobie raj cudzym ludzkim kosztem.niech placa jak u siebie.niech placa u nas podatki zlodzieje.
kelo(2018-02-24 16:06) Zgłoś naruszenie 2311
...jeśli wzorujemy się na innych krajach - to róbmy to całkowicie : ochrona zdrowia płace praworządność oświata rozdział kościoła od państwa ...... itd ...
Jsd(2018-02-24 08:49) Zgłoś naruszenie 516
Jeśli bylibyśmy jak Norwegia czy Szwecja to nie mielibyśmy tak głupiego rządu. Poza tym my jesteśmy krajem rozwijającym się i gospodarkę naszą napędza handel. NORWEGIA tego nie potrzebuje więc może sobie poradzić bez niedziel handlowych. Niestety nie mamy ropy.
2+2(2018-01-31 08:32) Zgłoś naruszenie 11145
Jest całe mnóstwo krajów gdzie handel w niedzielę jest normalną sprawą dlaczego hipokryto ich nie podajesz ?
pajuj(2018-01-30 12:10) Zgłoś naruszenie 435
fakt, ludzie to nie maszyny i dlatego osoby pracjące w niedziele mają inne dni wolne. To się nazywa liberalizm Szanowny Panie. Temu rządowi rzecz nieznana.
Tak dla- W.N.(2018-01-24 16:04) Zgłoś naruszenie 9611642
Dziękujemy za ustawą , brawo PIS
Pokaż odpowiedzi (3)OdpowiedzJA(2018-03-10 14:27) Zgłoś naruszenie 201
Wolna niedziela dla kogo? Służba zdrowia też mogłaby mieć wolne niedzielę. Przecież oni też chcą spędzać czas z rodziną!
Handlowcy(2018-02-21 16:13) Zgłoś naruszenie 97471
Dziękujemy za wolną niedziele BRAWO PIS
marek(2018-02-17 12:06) Zgłoś naruszenie 404
Ile Ci zapłacili, żebyś to napisał?
Ironiczne dziękuję (2018-01-27 13:29) Zgłoś naruszenie 103773
Ja jednak chciałbym mieć prawo wyboru czy z 2 dni wolnych w tygodniu będę robił zakupy w sobotę czy niedzielę. Niestety poza weekendem nie mam na to czasu. A teraz zostanie tylko sobota - którą niestety będzie trzeba poświęcić całą na stanie w kolejkach, bo jak naród się rzuci w jeden dzień to będzie katastrofa. Wolność to prawo wyboru. Jak ktoś bardzo nie chce pracować w niedziele - nie musi. Nikt nikogo do niczego nie zmusza. Moja córka niestety już nie dorobi sobie jako hostessa w weekendy na promocjach. Wolność to prawo wyboru. Większość Polaków jednak robi zakupy w niedziele i bardzo sobie to ceni. A porównywać nasz poziom życia z Norwegią czy Szwajcarią nie sensu. Proponuję odwiedzić te kraje i przekonać się, że w przypadku takich gospodarek jakie reprezentują te kraje - dodatkowy ruch pieniędzy nie jest potrzeby. A u nas konsumpcja napędza gospodarkę
Pokaż odpowiedzi (9)OdpowiedzOna(2018-02-26 20:27) Zgłoś naruszenie 622
Ja tez bym chciala pojsc do urzedu czy na poczte w niedziele.koniec szwedania sie po sklepach w niedziele.zgotowac obiad i wyjsc na miadto do oarku a nie pi marketach tym bardziej z zywniscia. Na to jest czas caly tydzien. Ake jak sie kupuje wyliczone buleczki tylko na sniadanie to sie nie dziwie ze ludzie gonia juz z rana po buleczki w niedziele. Smiech na sali. Godz 12. Babka z dzieckiem stoi w biedronce przy kasie i mowi do dziecka .najlierw w domu zjesz sniadanie a potem dostaniesz batonik. O tej porze sniadanie??? Szlajac sie pi marketach o glodzie z dzieckiem. Banda
Miś(2018-02-25 16:11) Zgłoś naruszenie 412
Właśnie że zmusza...
9mm(2018-02-24 16:48) Zgłoś naruszenie 340
Pracuj w niedzielr
Jan(2018-02-23 10:29) Zgłoś naruszenie 5262
Pracuj 8 godzin dziennie, a będziesz mógł zrobić zakupy od poniedziałku do piątku.
Leń(2018-02-22 22:04) Zgłoś naruszenie 158
To zmień pracę :-)
Polak (2018-02-21 17:47) Zgłoś naruszenie 1066
A jak robiłeś zakupy jak kiedyś sklepy w sobotę były otwarte do 13albo 14i niedziela wolne chyba że jeszcze Cię na świecie nie było
info(2018-01-30 20:35) Zgłoś naruszenie 1518
na pisanie komentarzy o godz 13 to jest czas , a na zakupy nie ma czasu. chyba, ze piszesz komentarz w czasie pracy. masz na tyle odwagi aby się przyznać
Arek(2018-01-30 19:51) Zgłoś naruszenie 56115
Na Twoje prawo wyboru zasuwaly rzesze ludzi bez prawa wyboru. Nie każdy ma mega wykształcenie bo nie każdy rodzic o to dba i nie można za to kazać ludziom przez całe życie zasuwać w niedzielę do roboty. To, że ktoś nie ma wykształcenia nie zawsze jest jego winą bo rodziców, którzy powinni o to zadbać się nie wybiera więc tym ludziom los też nie dał wyboru.
lt(2018-01-30 19:06) Zgłoś naruszenie 111367
Zatrudnij się w markecie a będziesz mógł nie tylko w niedzielę kupić ale i zarobić grosza bo czyje że złotówa jesteś .
Mątwą (2018-01-28 16:21) Zgłoś naruszenie 172513
Za komuny sklepy były otwarte do soboty do godziny 13 i dawali radę , jestem za niedziela bez handlu my tez mamy rodziny i tez chcemy odpocząć z rodzina
Pokaż odpowiedzi (5)OdpowiedzJA(2018-03-10 14:25) Zgłoś naruszenie 100
Za to pracownicy służby zdrowia nie mają rodzin.
Ona(2018-02-26 20:38) Zgłoś naruszenie 3122
Prawda. A nie dajmy sie zaorac obcym prywaciarzom co kokosy zbijaja tania sila robocza. U siebie pozamykane a uns nie!
Fasi(2018-02-23 00:30) Zgłoś naruszenie 863
Za komuny to w sklepach na półkach był tylko ocet więc sklepy były zamknięte w niedzielę bo czym mieli handlować,?
Meg(2018-02-09 18:23) Zgłoś naruszenie 383
Jasne to może i policja ,straż ,lekarze i pielęgniarki też będą mieli wolne ,też mają rodziny .W niedzielę każdy sam swoimi chorymi się opiekuje i każdy sam swój pożar gasi
oi(2018-01-31 12:04) Zgłoś naruszenie 763
Za Mieszka I to prądu po 18:00 też nie było i ludzie żyli. :)
baba ze wsi(2018-01-30 14:21) Zgłoś naruszenie 130328
Po prostu bierzemy przykład z krajów zachodnich ! Pazerni właściciele sklepów wielkopowirzchniowych, bardzo muszą cierpieć ? Polacy natomiast będą mogli wypoczywać z Rodzinką na łonie natury !
Pokaż odpowiedzi (5)OdpowiedzBuka(2018-03-11 12:25) Zgłoś naruszenie 250
Na łonie natury? Chodziło ci o to, że fala zwolnień wyśle ludzi na zieloną trawkę?
Ona(2018-02-26 20:40) Zgłoś naruszenie 147
Pawda. Dosc. Kokosy niech zbijaja gdzie indziej a nie u nas tania sila robocza i podatkow nie placa. U siebie soboty juz pozamykane .a Polaki musza isc sie szlajac w niedziele do sklepu.nie lepiej posiedziec w domu????
Jsd(2018-02-24 08:58) Zgłoś naruszenie 241
Chyba na łonie kościoła. Proponuję sprawdzić statystykę spożycia alkoholu i innych rodzinnych destrukcji. Myślę że nastąpi wzrost.
zot(2018-01-31 07:29) Zgłoś naruszenie 556
Ale kto wam zabrania odpoczywania na łonie natury już teraz? Najśmieszniejsze jest że to Polacy sami sobie ograniczają swobodę wyboru. Co do pis to powódki są jedne - pis to obiecał klerowi że wprowadzi zakaz handlu w zamian za wsparcie a kler myśli że Polacy zaczną więcej do kościołka chodzić. Niestety trend odwrotu od kościoła jest nie do zatrzymania.
Bonzo(2018-01-31 04:59) Zgłoś naruszenie 2218
Dokładnie. Niedługo ludzie będą rozbierać choinki 1 stycznia jak u mnie w Kanadzie bo tak w sklepach jest :)
Terminator(2018-01-30 14:49) Zgłoś naruszenie 23192
Zakaz handlu w niedziele to czysta przesada!!! Według mnie praca w niedziele powinna być o wiele lepiej płatna (motywacja)!Za godzinę pracy min. 30-40PLN netto, obiad gratis i tylko fakultatywnie!!!Na takie warunki pracy stać wielkie zagraniczne sieci handlowe w Polsce!
Pokaż odpowiedzi (4)OdpowiedzZenek(2018-03-25 14:18) Zgłoś naruszenie 02
Ej, Terminator , twój łeb wymaga wymiany mózgu o ile jeszcze go masz, chyba tylko w szczątkowym stanie
Ona(2018-02-26 20:35) Zgłoś naruszenie 970
A kto placi za prace w niedziele lo godzinach. Ludzie puknijcie sie w glowy. Obcy prywaciarze zbijaja u nas kokosy ludzkim kosztem i marna wyplata. Niech placa jak u siebie to bedzie ok. Niech placa podatki przede wszytstkim! Zresxta oni u siebie maja pozamykane.
Ja(2018-01-30 21:47) Zgłoś naruszenie 46137
Sam sobie pracuj w niedziele jak masz ochote.Niedziela jest dla rodziny a nie dla tych co im sie zachce piwa,pepsi albo czipsów
Arek(2018-01-30 19:56) Zgłoś naruszenie 43156
Ale ludzie mają prawo do godziwego zarobku w normalnym trybie i bez poświęcania na to niedzieli. Nie każdy ma dobre wykształcenie bo rodzice o to nie zadbali a tych jak wiemy się nie wybiera i mają przez to do końca życia zasuwać w niedzielę do roboty, żebyś Ty miał swój wybór ????
lt(2018-01-30 19:03) Zgłoś naruszenie 233101
Od kilku lat nie robię w niedzielę zakupów i ...wciąż żyję . Dlaczego miałbym zmuszać do pracy w niedzielę skoro w tygodniu potrafię się zorganizować ?
Pokaż odpowiedzi (5)OdpowiedzOna(2018-02-26 20:32) Zgłoś naruszenie 1610
Brawo. Ja tez nie robie w niedziele. Na to jest czas w tyg.
Jsd(2018-02-24 08:56) Zgłoś naruszenie 371
Nie trzeba zmuszać do pracy, bo to wyzysk. Ale można płacić większą stawkę tym, którzy chcą zarobić. I to się nazywa wolność wyboru o której ten rząd nie chce słyszeć i poprzez swoją tubę TVP wciska tę swoją narrację w bezmyślne mózgi ciemnego ludu.
2+2(2018-01-31 09:00) Zgłoś naruszenie 364
Od kilku lat nie tankuję w niedziele , nie chodzę do kina , nie wychodzę z piwnicy . Tak dlaczego tylko handel ma mieć wolne w niedziele. Jak wszyscy to wszyscy .
2+2(2018-01-31 08:34) Zgłoś naruszenie 405
Od kilku lat nie choruję w niedzielę uważam ,że SORy i szpitale powinny być też zamknięte w weekendy . Lekarze i personel medyczny też powinien mieć czas dla rodziny .
Visjoner(2018-01-31 05:04) Zgłoś naruszenie 4118
Ja w ogóle nie robię zakupów w niedziele bo to czas dla mnie i rodziny i każdy sprzedawca też ma do tego prawo.
Terminator(2018-01-30 21:26) Zgłoś naruszenie 22375
@Arek: nie zgadzam się!A co studenci, zdrowi seniorzy, bezrobotni, samotnie wychowujące matki .....???Dla wielu obywateli byłaby to dobra szansa na polepszenie swojej materialnej egzystencji!!!40 PLN netto za 8 godz. pracy X 4 to 1280 PLN netto!!!Chyba MOPS i pośrednictwo pracy w Polsce tyle nie płaci a nie każdy senior ma tyle renty???!!!Tylko dobra ustawa jest potrzebna!I tyle!!!
Pokaż odpowiedzi (3)OdpowiedzOna(2018-02-26 20:43) Zgłoś naruszenie 105
Samotnie wychowujace matki hihiii .zalosny jestes. One tyle maja z opieki plus dotacje zywieniowe na dzieci na opal a wiekszosc to fikcyjne samotne mateczki poleczki byle zabrac dodatkowe 500 plus jako samotna a maz w domku hihii a ty musisz charowac jak wol
Gosc(2018-01-30 22:10) Zgłoś naruszenie 338
Tak. Wszyscy mają charowac bo Ty nie umiesz się zorganizować. Więc może nie oni są winni tylko Ty jesteś niedojda ?
Terminator(2018-01-30 21:34) Zgłoś naruszenie 514
Oczywiście 40 PLN za godzinę pracy w niedzielę a nie za 8 godz. pracy!!!To niewiele dla zagranicznych wielkich sieci handlowych!!!
Nikola(2018-01-30 21:44) Zgłoś naruszenie 124388
I bardzo dobrze!!! Brawo PiS zakupy można robić od poniedziałku do soboty,a nie w niedziele.Po kościele przyjdzie jedna z drugą i jest pytanie czy to dzisiejsza dostawa towaru bo ja chce świeże.Są dni świateczne można zrobić zakupy przed świętem można,tak samo można i przed niedzielą zrobić.
Pokaż odpowiedzi (3)OdpowiedzJA(2018-03-10 14:29) Zgłoś naruszenie 230
Tak jak pracuje się zmianowo w trzech pracach to jest czas w tygodniu robić zakupy. BRAWISSIMO
Aaaa(2018-03-02 22:50) Zgłoś naruszenie 458
Mozna jak sie siedzi w domu jak ktos pracuje od 7 do 18 albo 19 to robi zakupy w niedziele bo to jedyny dzien wolny.
Ona(2018-02-26 20:44) Zgłoś naruszenie 162
Brawo.zgadzsm sie. Tym bardziej ze to nie polskie markety.
Visjoner(2018-01-31 05:10) Zgłoś naruszenie 104323
Pierwsza dobra ustawa PiS. Brawo.
Pokaż odpowiedzi (1)OdpowiedzJA(2018-03-10 14:30) Zgłoś naruszenie 182
Porażka
adri(2018-01-31 09:49) Zgłoś naruszenie 306150
Nie wiem dlaczego nie wolno handlowac w niedzielę, a miliony ludzi i tak w ta niedziele pracuje na innych stanowiskach pracy, co za sens tego, głupota i nic wiecej.
Pokaż odpowiedzi (4)OdpowiedzJeżu(2018-04-15 08:05) Zgłoś naruszenie 10
To jest śmieszne A co robicie szanowni pracownicy handlu z tymi niedzielami? Idziecie do kina albo restauracji? Bo przecież pracownicy kina i kelnerzy to rodzin nie mają, nie? Serio nikt nikomu nie karze w handlu pracować. Sami chcecie i podpisując umowę wiecie jakie są konsekwencje...nikt was tam silą nie trzyma
Zenek(2018-03-25 14:12) Zgłoś naruszenie 06
Nie wolno pracować w niedzielę bo Ci, którzy pracują w handlu też chcą mieć ten dzień wolny dla swojej rodziny. Czy to tak trudno zrozumieć Ty TŁUKU ??????
Ona(2018-02-26 20:31) Zgłoś naruszenie 221
Kupiwanie jedzenia to nie art pierwszej potrzeby w niedziele.ludziw sie nauczyli szwedac po sklepach a ja tam wole posiedziec w domu. Przejsc sie itd. W sumie tez bym poszla do urzedu i na poczte w niedziele ale zamkniete hihiii.
Anna(2018-02-22 12:52) Zgłoś naruszenie 154
Zgadzam się w zupełności
Goja(2018-02-08 15:21) Zgłoś naruszenie 826
A więc chodziło o kasę, a młodzi i pazerni lekarze pomylili przysięgę Hipokratesa z hipokryzją. Pacjent jak zwykle jest najmniej ważny. Żałosne.
Pokaż odpowiedzi (1)OdpowiedzOna(2018-02-26 20:49) Zgłoś naruszenie 014
I obce markety ***** Polskich pracownikow!!!!!!!!
Tomasz K.(2018-02-13 10:42) Zgłoś naruszenie 22139
Pobierając kalendarz iCal na 2018 ściąga się 2019. Proszę o podpięcie pod link prawidłowego pliku. Dziękuję.
OdpowiedzEldoradek(2018-02-21 17:05) Zgłoś naruszenie 22942
A co trzeba rozumieć jako "handel"komu jeszcze niecwolno będzie pracować? Magazyny, transport,...produkcja? To może i w szklarni nie można zbierać pomidorów w niedzielę bo na handel?
Pokaż odpowiedzi (1)OdpowiedzOna(2018-02-26 20:37) Zgłoś naruszenie 2165
Na kupienie jedzenia masz czas caly tydzien.
Jack(2018-02-22 13:07) Zgłoś naruszenie 416218
Panie prezydencie pan się pier... w głowę. Komuna!!! Ludzie pracują od pon- piątek i nawet w soboty i nie każdy ma czas zrobić w te dni zakupy albo po prostu nie ma ochoty po pracy, a Wiec zostają niedziele. Won z tym rządem !!!
Pokaż odpowiedzi (4)OdpowiedzBasika(2018-04-05 11:23) Zgłoś naruszenie 00
A czy jak pan by pracował co niedzielę to też by pan był takiego zdania w Niemczech sklepy w niedzielę pozamykane i ludzie żyją i to jsk dobrze
Ana(2018-03-01 08:52) Zgłoś naruszenie 23126
No właśnie skoro źle ci pracować od poniedziałku do piątku to co maja powiedzieć ci co pracują sobotę i niedzielę gdy ty w weekend oplasz dupsko nad rozlewiskiem
Ona(2018-02-26 20:29) Zgłoś naruszenie 31139
Nikt nie pracuje po 12 godz codziennie zeby nie zrobic zakupow?? Puknij sie pan w glowe. Wielkie zakupy.pare bulek .ludzie sie osmieszaja.
mamapracujaca(2018-02-24 13:20) Zgłoś naruszenie 3467
Czy naprawdę ludzie którzy haruja w niedzielę nie mają prawa głosu? Bo widzisz nie każdy pracuje od pn do pt. JA zapier. W sklepie i też chce miec prawo do wolnej niedzieli i spędzenia popołudnia z dziećmi!
dilit(2018-02-23 16:50) Zgłoś naruszenie 1084181
Podobno wzrost gospodarczy opiera się obecnie wg rządu na konsumpcji. Jak oni chcą to utrzymać, obcinając 1/7 czasu handlowego? Drobne spożywczaki i tak już teraz są otwarte nawet w święta i tak będzie w każdą niedzielę. Więc nie o kupowanie jedzenia tu chodzi. Ale w niedzielę ludzie dokonują przede wszystkim zakupów nieplanowanych, zachcianek, wybierają meble, odwiedzają centra ogrodnicze. Kto na tygodniu, kto pracuje, zajmuje się dowożeniem dzieci na popołudniowe zajęcia, będzie chodził za nowym garniturem, jeździł pod miasto po rośliny do ogrodu, szukał foteli do salonu, robił projekt remontu domu w centrum budowlanym? Zamknięte galerie handlowe to... brak możliwości spędzenia czasu z rodziną czy znajomymi. W galeriach są samochodziki i bawialnie dla dzieci, gastronomia, siłownie, kręgle itd. Gdzie te rodziny będą teraz spędzać deszczowe niedziele? Zostaje dom, tv, komputer.
Pokaż odpowiedzi (3)OdpowiedzIrena(2018-03-25 13:37) Zgłoś naruszenie 45
Człowieczku, Ty chcesz mieć wolne w niedzielę, żeby móc z rodziną robić sobie wycieczki do centrów handlowych, a co z ludźmi, którzy tam pracują - pomyślałeś chociaż o nich, że też chcieliby mieć ten jeden dzień w tygodniu, kiedy dzieci mają wolne od zajęć szkolnych żeby pobyć z rodziną - oczywiście, że nie pomyślałeś bo co Cię obchodzą inni chociaż są takimi samymi ludźmi jak Ty i mają podobne potrzeby. Jesteś okrutnym egoistą i oczekujesz poparcia w swoich żądaniach. Na pewno otrzymasz poparcie od takich samych egoistów jak Ty bo ludzie normalni i trzeźwo myślący nigdy nie zgodzą się z takimi egoistami. Jeszcze jedno; kim Ty jesteś, że piszesz o sprawach, których nie można załatwić NA TYGODNIU bo pracujesz - uczyłeś się jęz. polskiego wielki inteligencie ? to powinieneś wiedzieć, że sprawy załatwia się W TYGODNIU, a nie NA TYGODNIU. CO TO ZA FORMA? Z treści Twojego komentarza wynika, że Ty wolisz sobie NA TYGODNIU usiąść NA DU......IE, a w niedzielę buszować po sklepach - BEZDUSZNY EGOISTO
Kkk(2018-03-09 10:26) Zgłoś naruszenie 2333
Współczuję Ci, że jedyną Twoją rozrywką jest centrum handlowe. W parkach są place zabaw! Może pokaż rodzinie jak wygląda las, jezioro, rzeka - będzie efekt 10D jakiego w kinie nie ma! Polska jest bogata w różnego rodzaju zabytki tj. pałace czy zamki - polecam. No i pamiętajmy o istnieniu gier planszowych (tak, jeszcze istnieją) oraz karty! A skoro kupuje Pan rzeczy do ogrodu to polecam w niedzielę w nim posiedzieć. Podobno kawę na dworze też można wypić i myślę że znajomi też się zmieszczą.. Może krzesła że sobą przywiozą skoro brakuje...
kTn(2018-03-04 11:04) Zgłoś naruszenie 746
Nic się złego nie stanie, jeśli ludzie ograniczą wydatki "nieplanowane". Zaoszczędzą nieco pieniędzy i rzadziej będą nabijać kabzę lichwiarzom. Galeria handlowa jako miejsce na spędzenie czasu z rodziną albo znajomymi? Żałosne. Prowadzisz straszne życie, współczuję.
olsztynianka(2018-02-24 07:37) Zgłoś naruszenie 185598
Bardzo dobrze ze w niedziele beda zamkniete sklepy.Dawniej tez ludzie pracowali i zdazyli zrobic zakupy.We wszystkie soboty sklepy byly czynne do godziny14 a w niedziele byl 1 sklep otwarty na osiedlu do godziny 12.Stali ludzie za miesem i artykulami spozywczymi i za artykulami papierniczymi a teraz jak nie zdaza wystawic towaru na sklep pracownicy to niektorzy klienci geby dra zeby pracownik szybciej podal towar z magazynu bo jemu sie spieszy.
Pokaż odpowiedzi (2)OdpowiedzWg patologów wszyscy maja jednakowe żoładki(2018-02-28 11:19) Zgłoś naruszenie 19336
Dawniej ludzie udawali, że pracują a komuna udawała że im płaci za to. Może jeszcze benzynę zrobić po 10 l na tydzień to ruch będzie mniejszy i powietrze czystsze. Plus wyłaczenia prądu to dzietność wzrośnie.
Jsd(2018-02-24 09:04) Zgłoś naruszenie 984
Widać jak niektórym tęskno za czasami komunizmu. Kaczyński i reszta jego lizusów to hipokryci. Mówią, że obalają komunizm a wracają do PRLu. Niektórzy oczywiście tego nie rozumieją bo są za młodzi. Tym większa i paskudna, nie do przebaczenia wina prezesa, że gotuje im taki los.
Ala(2018-02-25 06:19) Zgłoś naruszenie 24263
Aby faktycznie polepszyć byt pracowników powinni wprowadzić nakaz dwóch wolnych niedziel dla każdego pracownika. Wówczas objęli by wsztstkich, a tak to propaganda. Czym różni się pracownik marketu czy galerii od pracownika restauracji, hotelu, stacji benzynowej ...
Pokaż odpowiedzi (1)OdpowiedzPracownik (2018-02-25 16:16) Zgłoś naruszenie 2166
Markety nie płacą dodatku za niedziele wydają dzień wolny na tygodniu a wynagrodzenie to najniższa krajowa W Każda niedzielę powinno być zamknięte
krzys(2018-02-25 08:32) Zgłoś naruszenie 5941
czas dla rodziny b.dobrze
Odpowiedz