iFun4all wyprodukuje grę na wyłączność dla Microsoft Corporation



Warszawa, 18.06.2018 (ISBnews) - iFun4all wyprodukuje grę, która ukaże się na zasadzie wyłączności na platformie streamingowej Mixer, należącej do Microsoft Corporation, podała spółka. Premiera nowej gry planowana jest w 2018 r.

"Zarząd iFun4all informuje o podpisaniu przez spółkę istotnej umowy z Microsoft Corporation, mającej za przedmiot produkcję nowej gry. Na podstawie w/w umowy emitent wyprodukuje grę, która ukaże się na zasadzie wyłączności na platformie streamingowej Mixer, należącej do Microsoft Corporation. Za wykonanie prac produkcyjnych spółka otrzyma od Microsoft Corporation wynagrodzenie. Spółka pozostaje właścicielem praw autorskich do przedmiotowej gry" - czytamy w komunikacie.

Współpraca przewiduje również zapewnienie przez Microsoft Corporation wsparcia marketingowego i technologicznego projektu.
Produkcja projektu zgodna jest z opublikowaną strategią biznesową spółki na 2018 r., podano także.

"Jesteśmy niezwykle podekscytowani nawiązaniem współpracy z Mixerem nad projektem, który jest najbardziej innowacyjną, zaawansowaną technologicznie i wyjątkową grą w historii naszego studia. Mixer zaufał naszej wizji i postanowił wspierać pomysł. Nie moglibyśmy być bardziej dumni i szczęśliwi widząc, jak rozwija się nasza współpraca" – powiedział CEO iFun4all Michał Mielcarek, cytowany w osobnym komunikacie.

Na początku 2018 roku spółka poinformowała, że pracuje nad trzema różnymi grami. Firma zapowiedziała już Far Peak oraz Ritual. Produkcja tworzona w kolaboracji z Mixerem jest trzecim z wcześniej zapowiadanych tytułów.

"Produkcja zarówno Far Peaka oraz Rituala postępuje zgodnie z planem. Obie produkcje są w toku. Pracują nad nimi dedykowane zespoły deweloperskie iFun4all"- dodał Mielcarek.

iFun4all to niezależny producent gier wideo. Firma powstała w 2009 r. jako spółka córka Bloober Team. Od 2014 roku spółka tworzy gry z segmentu mid-core. Specjalizuje się w tworzeniu tytułów wykorzystujących "Real World-Data" - informacje ze świata rzeczywistego, które wpływają na rozgrywkę. Akcje spółki zadebiutowały we wrześniu 2016 roku na rynku NewConnect.

(ISBnews)