„Sprzedaż Frugo już od pierwszego miesiąca przekroczyła nasze oczekiwania, a tendencja wzrostowa cały czas się utrzymuje” – powiedziała Paulina Włodarska, menedżer ds. marketingu FoodCare. „Zważywszy, że proces rozwoju dystrybucji jeszcze nie został zakończony, z optymizmem patrzymy w przyszłość.”

>>> Czytaj też: Sukces Frugo: Polacy wypili już miliony butelek - najwięcej czarnego Frugo

„Wygląda na to, że powrót Frugo na rynek się udał. Napoje pod tą marką są widoczne na półkach sklepowych. Widać też, że młodzi ludzie chętnie po nie sięgają” – komentuje Wojciech Rutkowski, prezes Krajowej Izby Gospodarczej Przemysł Rozlewniczy. Zauważył też, że wynik jaki może osiągnąć Frugo plasuje FoodCare na pozycji liczącego się średniego gracza.

Firma planuje jednak rozszerzyć gamę produktów pod marką FRUGO. „Lody i gumy do żucia Frugo. Pracujemy nad tym” – ujawnił Wiesław Włodarski, właściciel FoodCare.

Reklama

Rynek napojów bezalkoholowych w Polsce ma wartość 10 mld zł, rynek lodów jest wart 1,3 mld zł, a gum do żucia 800 mln zł – czytamy w Pulsie Biznesu.

>>> Zobacz też: Frugo wróciło. Na początek cztery smaki, piąty nadchodzi