Skonsolidowane wyniki sprzedaży w styczniu 2012 roku wyniosły 10,245 mln zł i były wyższe od osiągniętych w styczniu roku ubiegłego o 3,1%.

„Narastająco, jednostkowe wyniki sprzedaży osiągnięte w okresie wrzesień 2011 - styczeń 2012 roku wyniosły 44,24 mln zł i były niższe o 14,4% od wyników osiągniętych w porównywalnym okresie ubiegłego roku kalendarzowego (…) Narastająco wyniki sprzedaży Grupy Kapitałowej Euromark osiągnięte w okresie wrzesień 2011 - styczeń 2012 roku wyniosły 47,238 mln zł i były niższe o 14,3% od wyników osiągniętych w porównywalnym okresie ubiegłego roku" – czytamy w komunikacie.

Spółka podała również, że w połowie stycznia 2012 roku miał miejsce jednoczesny spadek temperatury oraz wzrost opadów śniegu, które to czynniki w okresie jesień – zima 2011/2012 składały się na dość nietypową dla tego okresu aurę.

„Taka zmiana pogody pozytywnie wpłynęła na wyniki sprzedaży realizowanej przez spółkę, które to w pierwszej połowie stycznia 2012 roku były niższe od wyników uzyskanych w analogicznym okresie poprzedniego roku, przy czym po zmianie warunków pogodowych, o której mowa powyżej wielkość zrealizowanej sprzedaży uległa istotnej poprawie" – czytamy dalej.

Reklama

Euromark Polska miał 0,85 mln zł skonsolidowanej straty netto w roku obrotowym 2010/2011 (1 marca 2010 r. - 31 sierpnia 2011 r.) wobec 1,06 mln zł straty rok wcześniej (1 września 2009 r. - 31 sierpnia 2010 r.). Skonsolidowane przychody wyniosły 153,97 mln zł wobec 111,69 mln zł rok wcześniej.