"Wprowadzając nowe tygodniki i poszerzając działy, redakcja 'Wyborczej' stara się odpowiadać na potrzeby czytelników oraz dostarczać pogłębione materiały przygotowywane przez cenionych dziennikarzy" - czytamy w komunikacie.

'Tylko w tym roku dziennik zaproponował dwa nowe tygodniki ('Tylko Zdrowie', 'Na Pamięć'), a w kilku rozszerzył formułę (np. w 'Magazynie Świątecznym'). 'Wyborcza' przygotowała też kilka wydań specjalnych" - czytamy dalej.

Agora jest m. in. wydawcą "Gazety Wyborczej" - największej polskiej gazety opiniotwórczej, "Metra" - największego polskiego dziennika bezpłatnego oraz czasopism. Do grupy należą także serwisy internetowe, radiostacje, firma reklamy zewnętrznej AMS oraz operator kin Helios oraz Stopklatka TV. Spółka zajmuje się również koprodukcją i dystrybucją filmową.

>>> Czytaj też: Strata netto Agora wyniosła 1,00 mln zł w II kw. 2014 r. wobec zysku rok wcześniej

Reklama