Podtrzymał też, że spodziewa się zwiększenia przychodów o kilkanaście procent w 2015 roku.

"Ten potencjał może nam przynieść kilkanaście mln euro przychodów w tym roku" - powiedział Koelner podczas konferencji prasowej.

Wyjaśnił, że spółka liczy w tym roku na sprzedaż nowych produktów i zwiększenie wolumenów do dotychczasowych klientów z branży motoryzacyjnej - Volkswagena, BMW, Mercedes-Benz, Forda i Volvo. Natomiast w przypadku Kingfisher, Bauhaus i Saint-Gobain spodziewa się zwiększenia sprzedaży dzięki wejściu do kolejnych należących do nich filii i sieci handlowych.

Dodał, że spółka negocjuje również umowę na sprzedaż produktów poprzez sieć marketów budowlanych Lowe's w USA.

Reklama

"Mamy nadzieję, że zgodnie ze strategią, kilkanaście procent poprawy przychodów w tym roku zrealizujemy" - podsumował prezes.

Kilka dni temu spółka informowała, że spodziewa się znacznej poprawy wyników w 2015 r., dzięki restrukturyzacji spółek zagranicznych i wejściu na nowe rynki.

Grupa Rawlplug (wcześniej Koelner) to międzynarodowy holding, skupiający zakłady produkcyjne i spółki dystrybucyjne z 16 krajów świata. Zasięg dystrybucji produktów oferowanych przez grupę obejmuje około 72 państwa znajdujące się na 4 kontynentach. Grupa zajmuje się opracowywaniem innowacyjnych rozwiązań z zakresu technik zamocowań, ich projektowaniem, produkcją i dystrybucją. Skonsolidowane przychody Rawlplug wyniosły 639,5 mln zł w 2014 r.