Sprzedaż spółki Gino Rossi (łącznie detaliczna i hurtowa) wyniosła 12,4 mln zł w maju i była o 17% wyższa niż rok wcześniej. Sprzedaż detaliczna Gino Rossi wzrosła o 17 proc. r/r do 11,1 mln zł, natomiast sprzedaż hurtowa wzrosła o 12 proc. r/r do 1,2 mln zł w maju.

W okresie styczeń-maj sprzedaż spółki Gino Rossi wyniosła 64,9 mln zł i była wyższa o 7% w skali roku. Sprzedaż detaliczna wyniosła 49,3 mln zł i była wyższa o 8% r/r, zaś sprzedaż hurtowa po pięciu miesiącach tego roku zwiększyła się o 6% r/r do 15,6 mln zł.

Sprzedaż spółki Simple, realizowana wyłącznie w salonach własnych i do salonów franczyzowych, wyniosła 9,2 mln zł, tj. wzrosła o 17 proc. w porównaniu do wyniku z maja 2014 roku. W okresie styczeń-maj sprzedaż zwiększyła się o 20 proc. r/r do 41,2 mln zł.

Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r.