Zysk operacyjny wyniósł 0,18 mln zł wobec 1,96 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 33,06 mln zł w III kw. 2015 r. wobec 31,26 mln zł rok wcześniej.

W okresie I-III kw. 2015 r. spółka miała 0,15 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 3,21 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 87,35 mln zł w porównaniu z 81,4 mln zł rok wcześniej.

Główny wpływ na wartość wyniku netto grupy miały inwestycje w sieć sprzedaży i rozwój nowej marki odzieżowej FemeStage Eva Minge, która miała swój debiut w kwietniu tego roku, podano w informacji.

"Zgodnie z obietnicami złożonymi podczas publicznej oferty w czerwcu, rozwijamy odzieżową sieć sprzedaży FemeStage Eva Minge. W październiku otworzyliśmy pierwszy sklep w Warszawie. Do końca 2015 roku planujemy mieć 18 sklepów tej marki. Choć pierwsze otwarcia salonów FemeStage nastąpiły dopiero w drugim kwartale tego roku, ta marka odpowiada już za połowę wzrostu powierzchni z ostatnich 12 miesięcy. Jesteśmy zadowoleni z rezultatów FemeStage, 10 sklepów dodało nam do przychodów grupy 1,3 mln zł w samym III kwartale tego roku" - powiedział prezes Adam Skrzypek, cytowany w komunikacie.

Na koniec III kwartału grupa liczyła 257 sklepów w Polsce i w Niemczech wobec 208 rok wcześniej (o 24% r/r). Powierzchnia handlowa wzrosła z 12 660 m2 do 16 083 m2 (o 27% r/r).

W ujęciu jednostkowym zysk netto w okresie I-III kw. 2015 r. wyniósł 3,56 mln zł wobec 1,29 mln zł zysku rok wcześniej.

Esotiq & Henderson to przedsiębiorstwo zajmujące się projektowaniem, produkcją i sprzedażą produktów odzieżowych i kosmetycznych. Spółka jest notowana na NewConnect od czerwca 2011 r.