"Umowy w modelu abonamentowym na nasze platformy Briliance i Esense zapewniają nam stały dopływ środków finansowych. Jednak w tym momencie najważniejszy jest rozwój technologii, która pozwala naszym partnerom automatyzować telefoniczną obsługę klientów, równocześnie ją usprawniając i radykalnie obniżając koszty" - powiedział prezes Dawid Wójcicki, cytowany w komunikacie.
W samym II kwartale spółka zanotowała 914 tys. zł przychodów, 823 tys. zł zysku operacyjnego i 656 tys. zł zysku netto. Skonsolidowany zysk netto Grupy wyniósł 598 tys. zł w II kwartale i 1,29 mln zł w całej I połowie roku. W analogicznym okresie poprzedniego roku spółka nie podlegała konsolidacji, podano również.
Voicetel Communications oferuje rozwiązania automatycznej obsługi sprzedaży. Akcje spółki są notowane od maja 2016 r. na rynku NewConnect.
(ISBnews)
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama