statystyki

10 mln pasażerów i 25 proc. rynku. LOT ma być dwa razy większy

7 września 2016, 09:21
Źródło:Media
Samoloty należące do PLL LOT na warszawskim lotnisku Okęcie. 12.06.2013

Samoloty należące do PLL LOT na warszawskim lotnisku Okęcie. 12.06.2013źródło: Bloomberg
autor zdjęcia: Bartek Sadowski

Osiem nowych boeingów w 2017 roku, a w 2020 r. już 88 maszyn, 10 mln pasażerów i 25 proc. rynku. To niektóre z planów PLL LOT, które firma przedstawi podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy.

Reklama

Reklama

Rada nadzorcza zapoznała się ze strategią LOT-u do 2020 r. Zarząd ujawni plany dziś podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy – czytamy w „Pulsie Biznesu", który dotarł do niektórych jej założeń. Jakich?

Polski przewoźnik chce odzyskać udział w polskim rynku. Z dzisiejszych 19 proc. firma chce go zwiększyć do 25 proc. W przeliczeniu na pasażerów oznacza to wzrost z 4,3 mln w 2015 roku do ponad 10 mln osób w 2020 roku.

— W 2020 r. LOT chce odzyskać udział w polskim rynku. Dziś jest to 19 proc., plan zakłada osiągnięcie 25 proc. Oznacza to zwiększenie liczby pasażerów z 4,3 mln w 2015 r. do ponad 10 mln w 2020 r. Liczba pilotów urośnie z 419 do 820, a personelu pokładowego — z 700 do 1700 osób – czytamy w gazecie.

>>> Czytaj też: Skąd wziąć pieniądze na media publiczne? Rząd ma nowy absurdalny pomysł

Reklama

Reklama

  • lopez(2016-09-07 13:48) Odpowiedz 20

    Nie zdarza mi się latać LOT-EM, ale dlaczego by nie. Po prostu nie po drodze było. Z przyjemnością służę swoim portfelem. Konkurencyjne ceny by się przydały. Mogę dać polskiemu przewoźnikowi 50 zł forów w Europie i 100-150 zł poza. Więcej chyba nie.

  • bleblak(2016-09-07 21:16) Odpowiedz 01

    LOT - skrót od: Late Or Tomorrow - po polsku: opóźniony lub jutro. Horrendalne ceny, opóźnione lub odwołane loty,ignorancja interesów pasażera, co roku po 400 mln dotacji państwowej, zniszczony B767 (ten który lądował bez podwozia na Okęciu na wskutek braku wiedzy pilotów) . Połączenie Gdańsk - Katowice, Gdańsk - Wrocław trwa 6-8 godzin z przesiadką w Warszawie. Brak połączeń krajowych na kierunkach: Szczecin-Kraków, Gdańsk-Kraków, Gdańsk-Katowice, Gdańsk-Wrocław. Połączenie np. ze Szczecina do Tromso (Norwegia) za 7000zł gdy można innymi liniami zalecieć za 600zł. O czym jeszcze mówić?

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

Tylko na Forsal.pl

Infografiki, wykresy, mapy

Opinie

Najnowsze galerie>>

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze