Marka Gazeta Prawna warta jest dziś na rynku 55,5 mln zł - wynika z rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2008 przygotowanego przez Rzeczpospolitą. W ciągu roku wartość marki Gazeta Prawna wzrosła aż o 80 proc. Razem z Cyfrowym Polsatem, który zanotował taki sam wzrost, to najlepszy wynik wśród mediów. Tym samym GP awansowała w całym rankingu ze 192 miejsca w roku ubiegłym na 167 miejsce w tegorocznym rankingu.
Gazeta Prawna poprawiła też wyniki w innych kategoriach, wpływających na siłę marki. W kategorii Moc marki zdobyła 528 punktów (wzrost o 40 punktów), co w podkategorii Media daje GP 17 miejsce, tuż za Dziennikiem i Rzeczpospolitą, których siła marki to odpowiednio: 529 i 530 punktów.
Wśród gazet codziennych Gazeta Prawna zdobyła najlepszą pozycję w kategorii Postrzegana jakość, wyprzedzając wszystkie tytuły na rynku. GP zdobyła 79 punktów, podczas gdy wynik Gazety Wyborczej to 78 punktów, Rzeczpospolitej - 74, Pulsu Biznesu - 72, a Dziennika - 70.
W kategorii Prestiż GP zdobyła ex aequo z Gazetą Wyborczą pierwsze miejsce wśród dzienników, zdobywając 82 punkty.
Reklama
Z kolei strona internetowa www.gazetaprawna.pl w czwartej edycji konkursu Webstarfestival zdobyła pierwsze miejsce i tytuł strony roku w kategorii Finanse. Nagrodę przyznała Akademia Internetu złożona z laureatów minionych edycji. To już trzecia nagroda z rzędu dla internetowego serwisu Gazety Prawnej.
ikona lupy />
Gazeta Prawna na rynku medialnym / DGP