Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym HubStyle wyniosły w 2016 r. 11,6 mln zł, co oznacza trzykrotny wzrost r/r, poinformowała spółka. Przychody ze sprzedaży ogółem wzrosły w ub.r. o ok. 59% r/r do 21,3 mln zł.



"W samym grudniu 2016 roku sprzedaż w segmencie sprzedaży odzieży wyniosła 1,5 mln zł, co oznacza, że była wyższa o 95% niż przed rokiem. W tym segmencie w grudniu 2016 roku odnotowano 37-proc. wzrost w porównaniu do listopada 2016 roku" - czytamy w komunikacie.

W grudniu 2016 r. łączne przychody Grupy HubStyle wyniosły 2,5 mln zł, co oznacza 46% wzrostu r/r i 25% wzrostu m/m.

"Mamy za sobą rok, który pozwolił nam wdrożyć innowacyjne rozwiązania w zakresie dystrybucji odzieży w kanale e-commerce. Podjęliśmy wiele wyzwań optymalizacji procesów operacyjnych, których efektem są trzykrotnie wyższe wyniki sprzedażowe. Naszym głównym źródłem dotarcia do klienta pozostają szeroko pojęte media społecznościowe, gdzie znacznie zwiększyliśmy efektywność i skalę działania. Jesteśmy również obecni w kanale tradycyjnego retailu, który wspierał nasz główny kanał. Przed nami kolejny rok intensywnej pracy mającej na celu znaczące zwiększanie naszego udziału w rynku" - powiedziała prezes Monika Englicht, cytowana w komunikacie.

W segmencie e-commerce, do którego zaliczana jest spółka Nokaut.pl, w 2016 r. odnotowano przychody w wysokości 9,7 mln zł, co oznacza, że były one niższe o 3% w porównaniu z 2015 r. W samym grudniu 2016 r. przychody wyniosły 1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w grudniu 2015 r. o 5%, podano także.

Grupa HubStyle (dawniej Grupa Nokaut) jest właścicielem marki odzieżowej Sugarfree.pl i sklepu internetowego pod tym adresem, oferującego sukienki, głównie polskiej produkcji oraz marek Cardio Bunny, Emente, Kragelman, Freakylicks. Spółka jest notowana na GPW od 2012 r.

(ISBnews)