Jezus może reklamować spodnie

31 stycznia 2018, 14:02 | Aktualizacja: 31.01.2018, 14:04
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Jeansy

Jeansyźródło: ShutterStock

Nie ma powodu, żeby karać firmę za kampanię marketingową opierającą się na symbolach religijnych, jeśli nie jest ona rażąco obraźliwa ani nie podżega do nienawiści – uznał Europejski Trybunał Praw Człowieka.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Polub Forsal.pl

Reklama

Komentarze (3)

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

Tylko na Forsal.pl

Infografiki, wykresy, mapy

Opinie

Najnowsze galerie>>

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze