"Kiedy czytam prasę w tym tygodniu, zdałem sobie sprawę, że racjonalny człowiek powinien się przejąć się tym co tam czyta, Jednak ironia polega na tym, że my właściwie nigdy nie byliśmy silniejsi”, powiedział.

>>> Czytaj również: Inwestorzy głupieją ze strachu. Łykną każdą plotkę

Prognozy dla Groupona mówią, że w sierpniu sprzedaż wzrośnie do około 12 proc. w stosunku do poprzedniego miesiąca. Koszty marketingu mają spaść o 20 proc. i zaczną sukcesywnie spadać, ponieważ firma zamierza przenieść nacisk ze zdobywania nowych użytkowników na płatności dla klientów, jak powiedział dalej Mason swoim komunikacie.

>>> Polecamy: Oto firmy, na których Niemcy zbudowały potęgę gospodarczą

Reklama

Groupon ma zamiar wejść na giełdę z ofertą publiczną w wysokości 750 mln USD. Data debiutu nie jest jeszcze znana.