"Szacunkowa wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, zrealizowanych przez Grupę Redan w marcu 2012 r., wyniosła 33,9 mln zł i była o 27% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedniego. Szacunkowa skonsolidowana marża handlowa przekroczyła 48% i była zbliżona do marży zrealizowanej w marcu ubiegłego roku" - czytamy w raporcie.
Spółka podała, że w ujęciu narastającym, w pierwszym kwartale 2012 r., sprzedaż grupy wyniosła 86,7 mln zł i była o 13 % wyższa w ujęciu r/r, marża w tym okresie przekroczyła 45 % i była o 1 pp. wyższa niż rok wcześniej.
"W sieci dyskontowej poziom sprzedaży w marcu wyniósł 17,6 mln zł, co oznacza wzrost o 22% r/r. Natomiast w całym pierwszym kwartale osiągnął wartość 43,5 mln zł – wzrost o 18 % r/r. Szacunkowa wartość marży handlowej w pierwszym kwartale 2012 roku wyniosła 39 % i była analogiczna jak w roku poprzednim. Sieć Textilmarket na koniec pierwszego kwartału składała się z 258 sklepów własnych o łącznej powierzchni 57,1 tys. m2, co oznacza 26% przyrost powierzchni handlowej r/r" - podano także.
Wartość sprzedaży sieci modowej w marcu wyniosła 16,3 mln zł – wzrost o 34% r/r, a w całym pierwszym kwartale 43,2 mln zł, co oznacza wzrost o 9 %. Szacunkowa wartość marży handlowej w marcu 2012 roku wyniosła 60 % natomiast w całym pierwszym kwartale 52 %, co oznacza wzrost o 2 pp. w stosunku do roku poprzedniego.
W sieci tradycyjnej marek Top Secret, Troll i Drywash na koniec marca funkcjonowało 218 sklepów własnych i franczyzowych o łącznej powierzchni 34,7 tys. m2, co oznacza wzrost o 24% r/r.
Narastająco w I-IV kw. 2011 roku Redan miał 2,58 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 5,40 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 380,39 mln zł wobec 323,94 mln zł.