"Decydujący wpływ na taką zmianę wyniku miała większa o 3,2 mln zł. strata na podstawowej działalności. Wynika to ze zbyt niskiego wzrostu sprzedaży (o 14%), a tym samym marży handlowej (zysku brutto na sprzedaży) (o 15%) w stosunku do zwiększenia powierzchni sieci sklepów, a tym samym kosztów związanych z ich utrzymaniem i obsługą (o 23%). Sytuacja ta miała miejsce na obu rynkach – dyskontowym i modowym – działania Grupy" - głosi raport.
Strata operacyjna na poziomie grupy wyniosła 6,46 mln zł wobec 2,76 mln zł straty rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 87,33 mln zł wobec 76,61 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym, w I kw. 2012 roku spółka miała 2,29 mln zł straty netto wobec 0,54 mln zł straty rok wcześniej.