Zapach stworzony przez projektantów Stefano Gabbana i Domenico Dolce we współpracy z perfumiarzami P & G otwierają aromaty dobrze znane z oryginalnego zapachu The One - woń bergamotki, mandarynki, liczi, konwalii. Czy stanie się przebojem nadchodzącego roku?

Zapach The One Desire będzie prawdziwym objawieniem branży perfumeryjnej w nadchodzącym roku - nie ma watpliwości Luigi Feola, wiceprezes koncernu kosmetycznego P & G Prestige. Feola liczy, że perfumy przyniosą zyski rzędu 150 mln dolarów.

"Kobieta, która ma na sobie ten zapach, nie może zostać niezauważona. Kiedy wchodzi do pokoju przyciąga uwagę wszystkich, jest seksowna, ale nie wulgarna" - wyjaśnia Luigi Feola, wiceprezes koncernu kosmetycznego P & G Prestige.

Jak donosi serwis WWD, P & G na samą kampanię reklamową zapachu z udziałem Scarlett Johansson w ciągu roku wyda 30 milionów dolarów. Jednak jak zapewnia Luigi Feola szacowany dochód ze sprzedaży perfum może osiągnąć nawet 150 milionów dolarów.

Zapach dostępny będzie już w styczniu, w Wielkiej Brytanii premiera zapachu planowana jest na wiosnę.