Wprowadzenie nowych modeli jest elementem strategii wprowadzonej przez dyrektora zarządzającego Apple – Tima Cooka. Strategia ta dzięki tańszym urządzeniom ma poszerzyć bazę klientów firmy na całym świecie.

Nowy iPhone znany jest pod nazwą iPhone 5C. Model ten będzie dostępny w pięciu kolorach (niebieskim, zielonym, czerwonym, żółtym i białym) w plastikowej obudowie, zaś jego koszt przy abonamencie na dwa lata ma wynieść 99 USD.

Drugi zaprezentowany model, iPhone 5S, będzie dostępny w trzech kolorach – złotym, białym i czarnym.

Gigant z Cupertino zmodyfikował również oprogramowanie, wprowadzając system iOS 7, który będzie dostępny za darmo od 18. września.

Reklama

Każdorazowe wypuszczenie nowego modelu iPhone’a ma dla koncernu Apple fundamentalne znaczenie, ponieważ sprzedaż tych urządzeń odpowiada za około połowę dochodów firmy.

>>> Polecamy: China Labour Watch podejrzewa, że telefony Apple produkują dzieci

ikona lupy />
Philip Schiller, wieceprezes marketingu Apple podczas prezentacji nowego modelu iPhone 5C. Cupertino, Kalifornia, USA. 10.09.2013. (2) / Bloomberg / David Paul Morris
ikona lupy />
Philip Schiller, wieceprezes marketingu Apple podczas prezentacji nowego modelu iPhone 5C. Cupertino, Kalifornia, USA. 10.09.2013. (3) / Bloomberg / David Paul Morris
ikona lupy />
Philip Schiller, wieceprezes marketingu Apple podczas prezentacji nowego modelu iPhone 5C. Cupertino, Kalifornia, USA. 10.09.2013. (4) / Bloomberg / David Paul Morris
ikona lupy />
Philip Schiller, wieceprezes marketingu Apple podczas prezentacji nowego modelu iPhone 5S. Cupertino, Kalifornia, USA. 10.09.2013. / Bloomberg / David Paul Morris
ikona lupy />
Philip Schiller, wieceprezes marketingu Apple podczas prezentacji nowego modelu iPhone 5S. Cupertino, Kalifornia, USA. 10.09.2013. (2) / Bloomberg / David Paul Morris