"Podstawową zasadą, jaką kieruje się Grupa Credit Agricole na wszystkich rynkach, na których prowadzi działalność biznesową, jest bliskość klientowi, a więc proximity banking. (...) Stąd tak ważną rolę w naszym modelu biznesowym pełni obsługa w placówkach. Z drugiej strony – jak pokazują badania - dla osób pomiędzy 18 a 34 rokiem życia wybierających bank jednym z istotnych argumentów jest dostępność do konta poprzez aplikację mobilną. Dlatego umożliwimy im również bankowanie przez smartfony" - powiedziała wiceprezes banku Joanna Tomicka-Zawora, cytowana w komunikacie.

Aplikacja, która będzie dostępna dla posiadaczy smartfonów z systemami Android iOS i Windows Phone, zostanie wdrożona pod koniec roku. Pozwoli ona m.in. na sprawdzenie stanu konta, wykonanie przelewu, założenie lokaty czy też sprawdzenie historii transakcji. Dostępne będą także możliwości związane z usługą geolokalizacji.

"Dzięki wdrożeniu platformy bankowości elektronicznej Infovide-Matrix ściśle zintegrowanej z platformą mobilną Finanteq Mobile Banking, Credit Agricole będzie mógł zapewnić swoim klientom dostęp do usług i produktów banku w dowolnym czasie i dowolnym miejscu w najbardziej wygodny sposób" - powiedział Mariusz Nowak, członek zarządu Infovide-Matrix, odpowiedzialny za sektory bankowości i ubezpieczeń.

Infovide-Matrix to dostawca usług doradczych i rozwiązań IT. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2007 r.

Reklama

Credit Agricole Bank Polska jest częścią Grupy Crédit Agricole, jednego z największych banków w Europie.