O 3,6 proc., do 77,7 tys. egzemplarzy, poprawiła w październiku sprzedaż Gazeta Prawna - wynika z najnowszych danych sprzedaży ogółem Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. GP jest też jedyną gazetą ogólnopolską i biznesową, która może pochwalić się także wyższą sprzedażą w ujęciu styczeń-październik w stosunku do roku ubiegłego - w tym roku sprzedaż GP w tym okresie wynosi średnio 77,3 tys. egz. miesięczne i jest 2,8 proc. wyższa niż rok temu.
Drugim tytułem, który poprawił wynik, jest tabloid Super Express - w październiku zwiększył sprzedaż o 3,1 proc. do 197,2 tys. egz., a od początku roku o 3,8 proc. do 204,2 tys. egz.
Pozostałe tytuły pogorszyły swoje wyniki zarówno w październiku, jak i w okresie styczeń-październik. Najwięcej stracił w październiku Dziennik - sprzedaż spadła o 50,8 proc. do 83,2 tys. egz. Sprzedaż Gazety Wyborczej spadła w październiku o 12,7 proc. do 382,7 tys. egz., a Rzeczpospolitej - o 7,7 proc. do 136,6 tys. egz. Swoje wyniki pogorszyły też niszowe tytuły biznesowe - sprzedaż Pulsu Biznesu spadła o 8,3 proc. do 18,3 tys. egz., a Parkietu - o 13,2 proc. do 9,6 tys. egz. Sprzedający wciąż najwięcej ze wszystkich gazet tabloid Fakt stracił w październiku 6,6 proc. do 477,6 tys. egz. Także Przeglądowi Sportowemu sprzedaż spadła o 6 proc. do 60,3 tys. egz.