"Listopad okazał się kolejnym bardzo udanym miesiącem dla Coccodrillo. Cieszymy się, że nasze kolekcje są tak dobrze przyjmowane przez dzieci i rodziców" - powiedział wiceprezes Tomasz Przybyła, cytowany w komunikacie.

Polski kanał e-commerce wypracował w listopadzie 1,07 mln zł przychodów dla CDRL, co oznacza wzrost o 24,4% r/r, podano również. Narastająco od początku roku przychody w tym kanale sprzedaży wyniosły 11,79 mln zł przychodów, czyli 74% więcej niż rok wcześniej.

Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska. Łącznie CDRL miało 471 punktów sprzedaży na koniec I poł. 2016 r.

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.

(ISBnews)