"W Polsce w I półroczu otworzyliśmy 6 salonów sprzedaży i udało nam się otworzyć pierwszy sklep na Słowacji w tym czasie i z pewnością nie będzie ostatnim w tym państwie. Jeden salon otworzyliśmy także na Ukrainie. W całym roku w Polsce zakładamy otwarcie 11 salonów, choć podchodzimy do tego dosyć ostrożnie, bo sytuacja związana z pandemia się nie skończyła" - powiedział Skrzypek podczas wideokonferencji.

Dodał, że spółka nie wyklucza otwarć nowych sklepów ani w galerii handlowych, ani "przy ulicy", jeżeli lokalizacja będzie atrakcyjna.

Reklama

Spółka zamierza także mocniej skupić się na sprzedaży e-commerce.

"Zakładamy na Ukrainie, w Mołdawii, w Niemczech i Rosji poszerzenie sieci e-commerce. W Niemczech zamknęliśmy 6 salonów, a dwa salony które pozostaną będą stanowił swoisty magazyn pod sprzedaż e-commerce'ową. W Polsce chcemy wprowadzić sprzedaż online ze stanu całej sieci, gdyż według nas jest to metoda efektywna i powoduje ograniczenie gotówki na towar, który miałby leżeć na magazynie, a także zmniejsza ilość stocków" - dodał prezes.

Spółka rozważa także wejście na nowe rynki i szuka odpowiedniego partnera. "Rumunia czy Węgry są to ciekawe rynki, ale wiele zależy od znalezienia odpowiedniego partnera do otwarcia sklepów franczyzowych w tych krajach" - dodał Skrzypek.

Esotiq & Henderson będzie nadal rozwijać usługę "brafitting" w formie aplikacji pozwalającej na pełne dopasowanie stanika bez wychodzenia z domu. "O ile wiem to jedna z firm konkurencyjnych posiada podobne rozwiązania, ale nie tak zaawansowane technologicznie jak nasze. Będziemy naszą usługę rozwijać również na inne rynki" - dodał prezes.

Esotiq & Henderson to przedsiębiorstwo zajmujące się projektowaniem, produkcją i sprzedażą produktów odzieżowych i kosmetycznych. W lipcu 2015 r. spółka przeniosła się na rynek główny GPW z NewConnect, na którym była notowana od czerwca 2011 r.

(ISBnews)