"Nasza sprzedaż online w ubiegłym roku obrachunkowym przekroczyła ponad 2 mld zł. Nasz cel na ten rok to 2,8 mld zł sprzedaży w e-commerce. Nie wiemy jednak, jak sprzedaż będzie przebiegać po otwarciu sklepów stacjonarnych, gdyż te proporcje się wtedy zmieniają. Niemniej podchodzimy do tego celu ambitnie i dlatego spodziewamy się dalszego dwucyfrowego wzrostu sprzedaży w e-commerce" - powiedział Lutkiewicz podczas wideokonferencji.

Dodał, że spółka nie planuje wchodzić w najbliższym czasie na zewnętrzne platformy sprzedażowe. Start e-sklepu LPP w kolejnym kraju, czyli w Bułgarii planowany jest na sierpień 2021 r.

Reklama

"W tym roku będziemy także wdrażać RFID w naszych markach Mohito, Cropp i House i biorąc pod uwagę nasze doświadczenie z Reserved, będziemy to znacznie szybciej realizować" - podkreślił Lutkiewicz.

Dynamiczny rozwój e-commerce ma wesprzeć także rozbudowa magazynów w Rosji, jak i w Rumunii.

"Zdecydowaliśmy o podwojeniu powierzchni działającego już magazynu pod Bukaresztem do 42 tys. m2. Zakończenie prac oraz uruchomienie nowego obiektu zaplanowane jest na III kw. 2021 r. Pozwoli nam to na obsługę zamówień online klientów zarówno na terenie Rumunii, jak i krajów ościennych, w tym w Bułgarii, w której planujemy niebawem uruchomić sprzedaż internetową" - powiedziała PR manager Monika Wszeborowska.

Przedstawiciele przypomnieli, że rozbudowany magazyn w Rosji o łącznej powierzchni 62 tys. m2 zostanie uruchomiony w III kw. 2021 r.

Lutkiewicz podkreślił, że spółka ma już także wstępne plany dotyczące budowy kolejnych magazynów, ale za wcześnie jeszcze na podanie konkretnych lokalizacji.

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. W r.obr. 2020/2021 (tj. luty 2020 - styczeń 2021) LPP miało 7,85 mld zł skonsolidowanych przychodów.

(ISBnews)