Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Zarobki w Polsce. Zobacz szczegółowe dane dla ponad 150 stanowisk

4 lutego 2015, 05:39
Ten tekst przeczytasz w mniej niż minutę
Globalna firma Hays Poland przygotowała coroczny „Raport Płacowy”. Na podstawie kilku tysięcy projektów rekrutacyjnych powstało zestawienie minimalnych, maksymalnych i optymalnych miesięcznych zarobków brutto oferowanych wykwalifikowanym specjalistom i menedżerom w Polsce. Zestawienie obejmuje ponad 150 stanowisk w 18 branżach. Dane zostały zebrane między IV kwartałem 2014 a I kwartałem 2015 r. Ze względu na rosnącą popularność e-bankowości, pracodawcy w branży bankowej coraz częściej poszukiwać będą pracowników na stanowiska związane z nowoczesnymi technologiami. Zdaniem Hays Group, w bankowości będzie też rósł popyt na profesjonalnych sprzedawców dedykowanych zamożnym klientom, specjalistów ds. wymogów kapitałowych Basel II w obszarze zarządzania ryzyka oraz ekspertów ds. przeciwdziałania praniu brudnych pieniędzy. Najwyższe zarobki w bankowości w 2014 roku otrzymywali menedżerowie ds. ryzyka i ds. rynków kapitałowych (nawet 20 tys. zł brutto miesięcznie). źródło: Hays Poland
Globalna firma Hays Poland przygotowała coroczny „Raport Płacowy”. Na podstawie kilku tysięcy projektów rekrutacyjnych powstało zestawienie minimalnych, maksymalnych i optymalnych miesięcznych zarobków brutto oferowanych wykwalifikowanym specjalistom i menedżerom w Polsce. Zestawienie obejmuje ponad 150 stanowisk w 18 branżach. Dane zostały zebrane między IV kwartałem 2014 a I kwartałem 2015 r. Ze względu na rosnącą popularność e-bankowości, pracodawcy w branży bankowej coraz częściej poszukiwać będą pracowników na stanowiska związane z nowoczesnymi technologiami. Zdaniem Hays Group, w bankowości będzie też rósł popyt na profesjonalnych sprzedawców dedykowanych zamożnym klientom, specjalistów ds. wymogów kapitałowych Basel II w obszarze zarządzania ryzyka oraz ekspertów ds. przeciwdziałania praniu brudnych pieniędzy. Najwyższe zarobki w bankowości w 2014 roku otrzymywali menedżerowie ds. ryzyka i ds. rynków kapitałowych (nawet 20 tys. zł brutto miesięcznie). źródło: Hays Poland / Media

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama
Reklama

Powiązane

Reklama

Komentarze(186)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • DeeS
    2015-07-05 11:46:52
    Kompletna fantazja - dane z firmy headhunterskiej pracującej dla kilku największych korporacji w warszawie - a są przedstawiane jako informacje "dla Polski"???
    Kłamstwo i propaganda gorsza niż za Gierka i Jaruzelskiego!
    18
    pokażodpowiedzi (1)
  • jaxa
    2015-03-19 08:48:57
    A zarobki tych co utrzymują tą górę, czyli murarzy, rolników, hutników itp kończą się na 2500 netto na miesiąc. proszę porównać ta grupę zarobkową w wieku XVI, wtedy zarabiali 7- krotnie więcej, a podobno szlachta żyć nie dawała robotnikom.
    Dzisiejsza folwarczna inteligencja i burżuazja to dno.
    31
    pokażodpowiedzi (4)
  • mamdmaxxx
    2015-07-07 09:18:56
    ale mamy kraj nazwy stanowisk tylko po angielsku !!!przecież zyjemy w Polsce no chyba że jej niema
    11
    pokażodpowiedzi (1)
  • gmo niszczy jelita
    2016-01-19 10:01:01
    jak patrze na te zawody to sa zawody oszustow nic nie produkujących a dobrze zarabiających, artykul sponsorowany przez kozojebcow z PO
    50
  • anonim
    2015-02-04 19:33:30
    Zestawienie nie oddaje faktycznego poziomu zarobków w Polsce. Na początku można przeczytać, że firma Hays przygotowała zestawienie w oparciu stawki w projektach rekrutacyjnych, które prowadziła. Jest jakaś część firm, która bardzo dobrze płaci jednak większość dużo mniej. Usługi firmy Hays są droższe niż konkurencji stąd zazwyczaj korzystają z tego "bogate" firmy, które na to stać. W sumie to raport obejmuje płace klientów Hays.
    3
    pokażodpowiedzi (1)
  • adwokat
    2015-07-11 13:43:52
    hahahaha, jako początkujący adwokat śmiać mi się chce jak czytam to zestawienie. Mało kto z moich znajomych ma więcej niz 6000 zł brutto! (a większość zarabia ok 2500 zł netto!) a minimum 3-4 lata doświadczenia... to są chyba zarobki w korporacjach międzynarodowych, bo na pewno nie w zwykłych kancelariach
    8
  • asd
    2015-07-01 14:09:10
    Zarobek zaraz po studiach dla inżyniera bez doświadczenia:
    POLSKA Duże miasto: 1750 PLN netto/mc
    POLSKA Małe miasto: 1250 PLN netto/mc
    Anglia Duże miasto: 1800 funtów /mc
    15
    pokażodpowiedzi (7)
  • RRK
    2015-07-05 14:50:31
    Ciesze się, żę nie tylko ja to dostrzegłem i że ludzie nie łykają tego. zarobki są oderwane od rzeczywistości. nie wiem skąd "Forsal" brał te dane, ale chyba pytanie brzmiało "Ile chciałbyś zarabiać na swoim stanowisku pracy".
    Na Polskim rynku panuje wyzysk i pracodawca często stawia na niedoświadczonych, dzieki czemu może dać 2-2,5k netto na rękę specjaliście w dziale sprzedaży, przedstawicielowi medycznemu, jak również programiście! Tak, programiście:)
    5
    pokażodpowiedzi (2)
  • Nonsucker
    2015-09-17 13:52:13
    Te wynagrodzenia w jakiej walucie są? W rublach?
    2
    pokażodpowiedzi (1)
  • Programista
    2015-02-04 21:24:53
    Jeżeli chodzi o IT, to stawki z tego art. są zawyżone ok. dwukrotnie.
    8
    pokażodpowiedzi (2)
  • Wojtek
    2015-12-30 09:36:00
    Nie ma co się dziwić podanym zestawieniom skoro autorem jest firma zajmująca się pośrednictwem oraz doradztwem na rynku pracy. Ponieważ standardem jest model prowizyjny, firmom tego typu zależy na windowaniu wynagrodzeń i propagowaniu wśród pracodawców informacji o górnych widełkach. Im droższego pracownika zatrudnia firma przez Hays, tym więcej Hays otrzyma prowizji. Proste. Raporty tego typu są częścią marketingu i specyficzną formą podkręcania marży, dlatego są darmowe. Uprzedzając kolejnych statystyko-masterów w stylu "ja tak mam/nie mam, więc tak jest/nie jest": tak, są ludzie którzy tyle zarabiają i nie jest ich wcale tak mało. Są też ludzie którzy nigdy się nawet o takie zarobki nie otarli, ale nie znaczy też że ich w ogóle nie ma. Niemniej podane zestawienie zdecydowanie nie stanowi średniej w kraju, ani nawet w dużych miastach.
    1
  • azazis
    2015-07-06 16:10:35
    prawnik wewnętrzny bez uprawnień 8000 min hahaha znam przynajmniej 10 osób na takich stanowiskach pracujących za 3500- 4000 w stolicy
    0
    pokażodpowiedzi (1)
  • dfd
    2015-09-18 12:48:49
    kwoty z kosmosu
    1
  • Antek
    2015-02-06 03:25:14
    Budownictwo - ta tabela to kpina, smieja sie przez zeby wszyscy ze zlosci ze tak nie jest, dane z dupy...
    1
  • Junior Architekt
    2015-07-05 10:05:52
    Junior Architekt 3 tys :D Proszę dzielić na 2, bo te stawki były liczone jako dwie osoby :)
    Chyba pójdę jutro do szefa :p
    2
  • buba
    2015-02-07 09:51:39
    Czyli każdy z wymienionych zarabia powyżej średniej krajowej...b ciekawe...
    1
    pokażodpowiedzi (1)
  • Marian
    2015-06-28 22:50:18
    Przecież HAYS szuka pracowników do pracy na zachodzie głównie w Niemczech. Cały czas od nich dostaje oferty pracy w Berlinie. Więc niech nie mówią, że to Polskie zarobki tylko ich oferta pracy na zachodzie. Jak będę chciał wyjechać to nie potrzebuje pośredników od brania prowizji.
    2
  • JA
    2015-09-20 12:19:35
    Żal Pe-eL... Hays jako rekruter na rynku takimi statystykami napedza soie chyba klientów.
    0
  • Kazik120
    2016-04-15 22:18:23
    Analityk inwestycyjny o 6 tysi do 14 - całkiem nieźle :D. Jak wychodzą takie smaczki jak tu www.fxmag.pl/artykul/deutsche-bank-przyznal-sie-do-manipulacji-na-gieldzie to już wiadomo skąd ta forsa
    1
  • ziom
    2015-02-06 21:50:01
    a ja wam powiem, że w korpo są takie stawki, 3-5 tysięcy na niskich stanowiskach, pierwsza praca, potem 5-10 z rokiem/2 latami stażu, 10-15 po kilku latach i w górę dalej, jesli kogoś to kręci
    ale i tak na koniec dnia mając własny biznes nie masz limitu, możesz zarabiać 3 tysiące i 100, albo 1000000 i to jest najfajniejsze, także nie wierzcie w tę reklamę korpo nie daj Boże :)
    21
  • as
    2017-10-18 20:12:52
    To nie zarobki w Polsce ale w korporacjach obsługiwanych przez tę agencję. Polskich firm po pierwsze nie stać na usługi tego typu agencji, po drugie nie potrzebują ludzi z pięcioma językami , po trzecie nie są firmami z "mordoru" czy innych podobnych miejsc.
    0
  • Jan
    2017-06-20 23:57:55
    Na całym świecie emerytury wahają się w granicach 65-75% dotychczasowych zarobków. W Polsce, dzięki mafii i kościołowi to ok. 25-30% średniej. Goryszewski powiedział kiedyś, że nieważne, czy Polska będzie biedna i głodna, ważne by była katolicka. I ta mafi dąży moim zdaniem włśnie to tego.
    1
  • Alex
    2017-07-02 10:14:13
    Ciekawe zestawienie dające odpowiedz dlaczego tak mało zarabiają ludzie utrzymujący państwo polskie, po prostu śmietankę spija klasa próżniacza.
    0
  • c-plus-plus-rulez
    2016-01-16 03:28:58
    Mogę tylko ze swojego doświadczenia (programista systemowy C/C++ na unix od 8-miu lat) dorzucić że stawki podane dla C/C++, są trochę oderwane od rzeczywistości w której ja się obracam (Kraków, startup-y oraz korpo zachodnie). Ale nie są zawyżone, jak wielu tu twierdzi, lecz odwrotnie. Zarabiam trochę powyżej podanego rzekomego maximum (12k), a z pośród 3ech ofert które miałem wybrałem i tak tą najniższą (pozostałe były w okolicach 15k brutto na etatcie, ale były mało rozwijające, w przeciwieńswie do obecnej, w której uczę się sztuki od najlepszych z najlepszych). I taką postawę trzeba mieć, jeżeli chce się zarabiać w dłuższej perspektywie. Pracuję definitywnie więcej niż 40h/tygodniowo, i PRACUJĘ a nie piję kawę i gram w piłkarzyki. Ale uczę się i inwestuję w siebie. Ostatnio ktoś mi złożył propozycję za ok 20k+VAT/miesiąc na B2B, ale byłaby to praca ok 60h/tydzień, więc odmówiłem - ale tak dla orientacji, takie stawki są jak najbardziej realne dla fachowców. W C/C++ da się bardzo dobrze zarobić, ale nie ma nic za darmo. Wiele lat wyrzeczeń i nauki po godzinach jeżeli chce się do czegoś dojść. 8 lat temu zarabiałem w pierwszej pracy 1500 netto. Czytając tu roszczenia świerzaków po studiach którzy by chcieli od razu zgarniać 6k czy więcej... Panowie. Wszystko w swoim czasie. W tym biznesie nikt nie płaci za piękne oczy, tylko za umiejętności. A te przychodzą w pocie czoła i ciężkiej nauki na błędach, po wielu latach. Jeżeli chcecie tyle zarabiać co ja, polecam, na prawdę lubię swoją pracę, ale z nieba, podobnie jak i mnie, ta wiedza i kasa Wam nie spadnie. Z każdym rokiem będzie coraz lepiej (trzeba zmieniać też pracę co 1-3 lat, to rozwija również finansowo :)) Znam ludzi którzy siedzą w IT od 8-miu lat jak i ja, ale zarabiają mniej niż połowę tego co ja. Wolą mieć spokój i wyjść z pracy o 17:01 i pić piwo do wieczora (ewentualnie zajmować się dziećmi jak mają rodzinę), a do 17:00 też się nie przemęczać. I też jest to rozsądna decyzja, każdy ma jakieś priorytety, a też nie warto marnować życia w pogonii za monetą. Ale sprawę trzeba postawić jasno: jest to DECYZJA. Nie da się mieć wszystkiego: albo robię karierę i pieniądze, albo luz i klepię biedę, ewentualnie coś po środku z pośrodkowy rezultatem. Z resztą jak w każdym zawodzie, IT wcale tu nie jest jakimś odstępstwem od reguły. Jeżeli od lat zarabiasz mało, oznacza to że czas ruszyć albo głową albo dupskiem, a prawdopodobnie oboma. Pozdrawiam wszystkich ambitnych!
    0
  • wkurzony
    2016-01-26 09:15:33
    Publikujecie takie śmieci i macie czelność prosić o wyłączenie adblocka tekstem o "jak najlepszych treściach"... Na początek proponuję zacząć używać języka polskiego.
    0
  • wroclaw urzednik 2000 netto jak dobrze pojdzie
    2016-08-22 14:16:24
    Dolnoslaski Urzad Wojewodzki we Wroclawiu, stanowisko: starszy inspektor ds paszportow, pensja 2160 brutto, moze liczyc na premie oraz 13-tke, czyli jak nie zachoruje, jak dziecko nie zachoruje, jak sie nie pomyli, jak bedzie tyrac po godzinach to moze 2000 netto wyciagnie, tylko ze to ma wystarczyc na zycie dla rodziny w jednym z najdrozszych miast w Polsce...
    0
  • 12345
    2016-10-17 16:56:49
    hah zapsialem sie do PIsd i odrazu etat w lotsie z peitryszynem 50tys zl bez wyksztalcenia bez wiedzy ale lojalny jestem wierny niczym miseiwicz,wazne ze wczesniej nic nie robilem na zaislku!!! tak mozna to opisac wszytsko cos ie w poslce dzieje za czasow tej czerownej zarazy PISd ,Pokemonow i reszty chamu okraglostolwego ktore sie przesciga co wiekszy zorbi dlug i zniszczy pOLSKE!!!!!!!!!!
    1
  • nunulek
    2017-05-18 12:32:39
    A wróbel zaćwierkał - ♫ Widziałem orła cień...Dane z Ѿ......
    0
  • ff
    2015-11-15 06:28:53
    czyli średnio w Polsce zarabia się 15000zł - dobre
    0
  • Jacu
    2017-09-01 08:29:03
    Jako korpo wyjadacz z Warszawy mogę powiedzieć, że stawki w marketingu są niedoszacowane.
    0
  • Kowalski
    2016-10-18 13:10:10
    Kompromitacja nie artykuł!
    0
  • ONA Bankowa
    2016-10-17 19:31:47
    Pracuję w Banku od dobrych 12 lat. Dochód moich pracowników w bankowości osobistej to 3200 brutto!!! I brak możliwości podwyżki od 5 lat.
    0
    pokażodpowiedzi (1)
  • Jacek
    2018-06-14 08:07:31
    Hahahahahahahaha :D Z wrażenia ile zarabiam oplułem monitor :D
    0
  • realista
    2017-02-04 23:34:24
    na takich ekspertyzach i doradcach, danych, funkcjonują politycy i rząd płace podane dla dwóch do czterech osób na danym stanowisku łacznie
    0
  • filosz
    2017-04-05 16:38:49
    A gdzie sa zarobki przemysłowe?
    0
  • zdziwiona...
    2018-02-26 09:25:13
    Wczoraj dogadywałam się z malarzem. Pomalowanie pokoju 18 m2 - 1100,00 zł netto...zajmie to 2 dni...chciałabym tak zarabiać...jestem główną księgową i mam 4500,00 - miesięcznie...żeby wątpliwości nie było.
    0
  • Marta
    2018-07-11 10:00:06
    Firma, która podaje takie wysokie zarobki ma zryty czerep. Niewiele osób tak zarabia w Polsce - to są bzdury.
    0
  • obserwator
    2018-08-26 11:04:14
    Stanowiska powstałe na stale rosnącej spirali zadłużenia kolejnych kredytobiorców. Niesamowite jak łatwo stworzyć takie dochody rozdając kredyty na lewo i prawo na które chętnych nie brakuje. Kiedyś aby uzyskać kredyt należało się wykazać zdolnością dziś nawet bezrobotni dostają kredyty wystarczy tylko sama wola i chęć. Cała ta finansowa edukacja i chęć zarabiania łatwych pieniędzy na frajerach prowadzi gospodarkę do zapaści.
    0
  • Profesorek
    2017-07-10 07:29:25
    Bardzo interesujące zestawienie. Prof. nadzwyczajny w wiodącym instytucie naukowym w branży rolniczej odpowiedzialny za przygotowywanie rozporządzeń unijnych to pensja 3700 brutto + 10% premii.
    0
  • łojjjjjjoojjojjjjj
    2015-02-05 16:09:34
    To chyba roczne wynagrodzenia netto ;p
    0
  • Ewe
    2015-02-05 17:23:06
    Jak takie są zarobki minimalne to skąd śrenia krajowa taka niska?
    0
  • ga
    2015-03-18 21:15:32
    Pisdy nieposortowane wyniki dały dla reklam. Żegnam.
    0
  • Lestek
    2015-02-16 03:59:36
    Ta angielszczyzna jest wspaniała. Kurcze, poczułem się jak prawdziwy geremkowaty ewropejczyk (myyyyyy, europejczyczyyyyyyyy...) No i słoma wtedy nie wychodzi z naszych przaśnych polskich brzozowych łapć.

    O zarobkach litościwie nie wspominam, bo takowe tylko w stolicy występują, a i to niekoniecznie...
    0
  • Realista
    2015-06-29 04:16:44
    Po tych zarobkach wyszczególnionych w tabelach śmiem twierdzić, że przysniło się pismakowi polskie eldorado. Tymczasem, to smród, ubóstwo i wielka bieda oczywiście poza wyjatkami. Są tacy, co zarabiają, ale nie jest to reguła tylko wyjatek. Reszta to Mandżuria zaawansowana. Tyle w temacie picerzy od kolorystyki faktów!!!
    0
  • j
    2015-02-05 12:19:19
    Doradca klienta min. 3000? a to dobre:D
    0
  • Lucas
    2015-02-04 07:15:21
    Doradca klienta/podatkowy z zarobkami takimi samymi jak programista? Coś mi się nie chce wierzyć w te statystyki.
    0
  • ~jacyk
    2015-02-04 09:15:52
    " ... sprzedawców dedykowanych zamożnym klientom" - dobre
    0
  • greg
    2015-02-05 07:20:55
    dane z ksiezyca. kto tu tyle zarabia?
    0
  • &
    2015-02-04 09:12:48
    ...w farmacji można by napisać nazwy stanowisk po polsku...ja wiem że w języku angielskim to brzmi cool.
    0
  • Ya
    2015-02-04 09:25:28
    Czy redaktor nie pomylił Państw? To chyba średnie zarobki z Niemiec!!!
    0
  • Michał
    2015-02-04 10:01:00
    Skąd takie "optymistyczne" stawki? Pozdrawiam autora za umiejętność badania rynku :)
    0
  • Magda
    2015-02-06 08:17:29
    Hay Poland chyba jest na haju...ci to mają fajną pracę, ciekawe ile im płacą
    0
  • fagor
    2015-02-06 14:31:19
    To są stawki warszawskie i jak najbardziej poprawne. Ja pracuję w IT i zarabiam zgodnie z tabelą. Oczywiście są to stawki brutto. Widzę, że większość tu marudzi, że są zawyżone dwukrotnie. No więc nie są. Jak ktoś pisał wcześniej to są stawki specjalistów w swojej dziedzinie i osób na stanowiskach menadżerskich/dyrektorskich. Jeśli ktoś nie zarabia tyle co napisano w artykule to albo:
    - nie pracuje w Warszawie
    - nie jest cenionym specjalistą
    - słabo się ceni i powinien zmienić pracę
    Wiem, że Was to boli bo tyle nie zarabiacie i nawet nie znacie osób które tyle zarabiają. Ale to nie świadczy o tym, że te dane są nieprawdziwe.
    0
  • ewa72
    2015-02-05 10:22:47
    Finanse i księgowość - chyba w jakichś dobrze prosperujących spółkach bo ja na st. gł. ksiegowego po 20 latach pracy zarabiam 3.500 zł brutto. Fakt że na Podkarpaciu, ale koleżanki z branży też tak zarabiają, więc skąd te 10 tys to ja nie wiem???
    0
  • rozbawiony
    2015-02-11 07:42:31
    kompletny bełkot. skąd się wzieła srednia w tym kraju skoro wiekszosc zarabia wielokrotnosc tejze sredniej?
    0
  • wer
    2015-02-04 11:19:35
    Totalnie oderwane od rzeczywistości - raport z palca wyssany
    0
  • Wolfram
    2015-02-04 11:31:00
    Jak czytam tę nowomowę korporacyjną to mnie trafia szczególnie zwrot zasoby ludzkie. Co to do cholery jest? Zasoby to są gazu w szelfie kontynentalnym lub innym miejscu. Ludzi sprowadza się do zasobów jak materię do przetworzenia. A ta całą elyta też się uważa za zasoby czy tylko za zarządzających zasobami. Co za arogancja tego całego dyrektoriatu, który na równi z innym w pył się zamieni, drogie trumny i garnitury im nie pomogą.
    0
  • max kolanko
    2015-02-04 11:33:17
    Nie wiem kto robił taką analizę, ale jeszce w swojej 20 letniej pracy nie spotkałem się żeby Doradca Klienta zarabiał tyle co Dyrektor :-)
    0
  • Good luck
    2015-02-05 11:21:18
    hahaahahhaahahhahahaah
    0
  • Programista - 2lata stażu - 8000 netto
    2015-02-05 11:27:55
    No to teraz wsadzę wielki kij w mrowisko.
    Oczywiście, że takie stawki są jak najbardziej realne, ale tyczą się one specjalistów w swojej dziedzinie.
    Firma Hays nie bawi się w rekrutację miernot i średniaków. A co najlepsze - te zarobki są ciągle śmieszne w porównaniu do zarobków zachodnich. Zamiast ********* bierzcie się do roboty - to te stawki staną się osiągalne dla Was.
    0
  • Karolina
    2015-02-05 11:29:22
    Jeśli kiedyś na moim.stanowisku kierownika sklepu dostane wynagrodzenie do reki 3,5 tys... to ja będę tam latać nie chodzić. .
    0
  • qwertus
    2015-02-04 12:56:17
    Raport jest ok. jeśli chodzi o górne stawki, szczególnie w przypadku dużych korporacji, zawyżone są natomiast stawki minimalne i średnie
    0
  • Mateusz
    2015-02-06 10:51:30
    ***** prawda, nikt tyle nie zarabia. Probuja ludziom wmawiac ze w naszym kraju jest okej, ze zarobki sa ********* i z roku na rok rosna ! zart i kpina !
    0
  • Przemekl
    2015-02-04 13:09:11
    Spojrzałem na pierwszą stronę "bankowość" i od razu pojawił się uśmiech na mojej twarzy. Na prawdę chciałbym zarabiać te 3 tys. na stanowisku doradcy klienta ;)
    0
  • oiljlokijoklj
    2015-02-04 13:09:28
    buhahaha ale się uśmiałem :) doradca klienta :D:D:D; jeśli wogóle dostaniesz JAKĄKOLWIEK ROBOTĘ TO CIESZ SIĘ GDY DADZĄ CI UMOWĘ NA CHOĆBY MINIMALNĄ. TO I TAK SUKCES :/
    0
  • tobin
    2015-02-05 13:00:53
    Ogół płaci za takie przekłamane dane, czy tylko najwięksi z branży? Przecież taka manipulacja nie daje nadziei w naszym kraju, tylko jeszcze bardziej załamuje ludzi.
    0
  • bartezxc
    2015-02-05 12:27:55
    Ale badziew!
    0
  • lijuljlk
    2015-02-04 13:17:10
    buhahaha ale się uśmiałem czytając te DZIWNE INFORMACJE Z ZACHODU. i że niby to w polsce - w kraju w którym mieszkam szukam pracy i jestem na bieżąco z tymi stawkami jakie mi oferują (KOMPLETNIE NI JAK SIĘ TO MA DO TEGO CO W TYCH DZIWACZNYCH ZACHODNICH STAWKACH JAKIE PODAJECIE ) średnio się oferuje minimalną do 2000 brutto :/ i to wszystko. zostałem kierowcą za 1000 zł bo z pracy w biurze nie jestem w stanie się utrzymać (pomijając fakt że tych ofert ni widu ni słychu) :/
    0
  • D
    2015-02-06 11:05:43
    1 972,31 netto sekretarka czy jak to woli asystentka biura, Warszawa
    0
  • wrrrr
    2015-02-05 12:42:29
    po pierwsze primo piszę się po Polsku stanowiska jesteśmy w Polsce :/
    po drugie to nie są stawki z Polski na tyle ile się orientuję . chyba jakiś praktykant rżnął to z zagranicznej gazety :p
    0
  • d
    2015-02-05 12:46:46
    wziete z kosmosu.

    gdyby tak bylo, to bym sie nie zastanawial nad wyjazdem
    0
  • ammokx
    2015-02-05 13:37:26
    wniosek taki, że jak nie zarabiasz w Polsce co najmniej 6.000 toś trąba! i dobrze
    0
  • qwrqw
    2015-02-05 13:07:47
    straszna lipa jezeli chodzi o IT. Pensje z kosmosu. Mówię ja - korposzczurek
    0
  • tcjn
    2015-02-05 13:49:54
    Po 11 latach w korporacjach finansowych nie sądziłem, że coś mnie może jeszcze zaskoczyć :)
    W żadnej z firm (zarówno polskich jak i zagranicznych działających na terenie kraju) nie spotkałem się z takim wynagrodzeniem. Kogoś tu poważnie poniosła fantazja :)
    0
  • bekaizażenowanie
    2015-02-05 13:57:30
    Weźcie się nie ośmieszajcie takimi statystykami.
    0
  • ammokx
    2015-02-05 14:10:38
    a poważnie, to w dość dużej (200-300 milionów przychodów) firmie produkcyjnej, samodzielna księgowa, ale sporządzająca deklaracje i sprawozdania, w działalności ze skomplikowanymi długoterminowymi kontraktami, obrotami z zagranicą, leasingami, różnicami kursowymi i przygotowywaniem danych dla spółki matki itd. dostawała po kilku-kilkunastu latach pracy 4 brutto.
    0
  • czytam
    2015-02-07 15:18:13
    Pracownicy Gazety Prawnej ,mają poważne kłopoty z językiem polskim.
    0
  • czytacz
    2015-02-07 15:28:18
    Niezłe ...fleet manager. Gorzej niż murzyni. Pogarda dla polskiego czy impotencja językowa ?

    Można temu zaradzić : cały zespół włącznie z panią Sz. - do szkoły podstawowej.Na dłuższy pobyt.
    0
  • absurdalne dane
    2015-02-04 15:02:11
    Jeśli to Warszawskie statystyki to nie mam pytań, jeśli ogólnopolskie, to ktoś tu na głowę upadł. Większość stawek należałoby podzielić co najmniej przez 2 Absurd.
    0
  • Robert
    2015-02-05 14:50:31
    W zasadzie jeśli chodzi o doradców klienta rozbieżność w rzeczywistości jest bardzo duża.
    Bardzo duży wpływ ma na to system motywacyjny.
    W jednym banku dostaniesz 3000zł brutto ale z premii wyjdziesz miesięcznie 500zł, w innym Dostaniesz stawkę podstawową 2000zł brutto a premii możesz trzaskać nawet i 20.000 brutto.
    0
  • kris
    2015-02-05 14:59:20
    Jakies niskie te zarobki:/
    Kto zarabia mniej - rusz dupe i zarabiaj wiecej a nie narzekasz...
    0
  • rrr
    2015-02-04 15:38:29
    Pracowałem jako rep w 3 firmach i nigdzie nie otrzymałem 5000zł A to minimum .Te dane są więc dla mnie zmyślone
    0
  • Piotr
    2015-02-04 15:49:19
    Kolejny artykuł bez odzwierciedlenia rzeczywistości.
    Jakis czas temu był artykuł o średnich zarobkach w Polsce z których dowiedziałem się że średnio Polak zarabia ponad 4.000 zł , a tutaj mamy prawie same stanowiska kierownicze ze średnią pensją ponad 3.000 zł, a ja kolejny raz sie pytam kiedy wreszcie uwzględnicie miejsca pracy zwyczajnych pracowników których jest zdecydowana wiekszosc a dostają oni po 1500 moze 2000 zł max.
    Mówcie jak jest bo takie bajki to moze i miło się czyta ale jezeli jest ktos powaznym dziennikarzem to powinien byc obiektywny.
    Pozdrawiam
    0
  • Beshar
    2015-02-06 21:34:07
    Pamiętajcie, że to zarobki butto. Odejmijcie od tego 49% podatków jakie zabiera od was i od pracodawców Państwo i wyjdzie realnie.
    0
  • okrutny
    2015-02-04 15:52:11
    Obsługuję wiele firm w Warszawie i wiem ile zarabiają pracownicy na poszczególnych stanowiskach. Wszystkie te kwoty są pomnożone przez 2.
    0
  • magda
    2015-02-05 15:56:59
    Aż się zakrztusiłam
    0
  • zygzak
    2015-02-05 16:38:44
    doradca klienta detalicznego w banku, z pełną obsługą - 1,500zł netto, takie były moje zarobki minimalne
    0
  • >>>>
    2015-02-04 17:21:27
    Jestem samodzielnym automatykiem ruchowym i odpowiadam sam za ruch elektrociepłowni na zmianie . Nie zarabiam nawet tej min. Kto i od Kogo ma ta tabele.
    0
  • DV
    2015-02-06 23:17:56
    O ja pi...ole! chyba was po... bało! Myślicie że to ku...wa Szwajcaria!
    0
  • ja1212
    2015-02-04 17:35:14
    chyba brutto i na dodatek zawyzone
    0
  • Marian
    2015-02-04 17:47:39
    Kiedyś dzwonili do mnie z Hays, chciałem tylko 5K netto (7 brutto) za stanowisko programisty iOS. Pewnie powiedziałem za mało, bo więcej nie oddzwonili.
    0
  • Toro
    2015-02-04 17:57:00
    Kolejne bzdury dla naiwnych i niezorientowanych, kasuję Forsal z listy portali informacyjnych, od miesięcy publikują takie gnioty, że można się wyrzygać ... zero profesjonalizmu w ocenie zamieszczanych tekstów.
    0
  • hrhr
    2015-02-04 18:31:48
    Skąd wzięły się te liczby? Są całkowicie oderwane od rzeczywistości! Znam wielu specjalistów z różnych branż, cenionych u siebie w firmach, ale na setki czy tysiące osób wręcz nikt nie zarabia powyżej tych 4-5 tys. zł miesięcznie! Chyba, że były brane pod uwagę pociotki prezesów, którzy trzepią setki tysięcy lub miliony złotych miesięcznie, wtedy może jak się taki pociotek znajdzie na tysiąc innych specjalistów, wtedy średnio takie zarobki wyjdą :P
    0
  • gary
    2015-02-04 18:40:50
    ... ten art. to kolejny przykład że opieka psychiatryczna w Polsce jest zaniedbywana o kolejny problem to są narkotyki w pracy ... takie mega brednie jakie są tu powypisywana świadczą o propagandzie sukcesu tuskaczenki ... zapraszam do Łodzi do dużej finansowej firmy na badanie ...
    0
  • aplikant radcowski
    2015-02-04 18:56:14
    Prawnik wewnętrzny na aplikacji 8 - 15 tysięcy? chyba kraje pomyliliście :-D
    0
  • Ewa
    2015-02-04 18:59:58
    Rozumiem, że to zarobki brutto? Jednak nawet jak na brutto, to min. 2 razy tyle, co mam, wydawało mi się, że i tak nieźle zarabiam. To skąd w takim razie ta średnia krajowa się bierze?
    0
  • DARK
    2015-02-04 19:46:43
    Obsługa klienta - zapytaj ludzi z infolinii ile zarabiają! Niecały 1000 na rękę. O jakich trzech piszesz. Umowa o dzieło, zlecenie i najniższa z możliwych krajowych, fragmenty etatu itp.!!!
    0
  • ddd
    2015-02-04 20:00:25
    dodajcie jeszcze ,ze POZOSTAŁE 70% ludzi zarabia do 2.5 a średnio 1.500 zl
    0
  • Al
    2015-02-05 20:46:44
    Nie narzekajcie, tylko poslijcie ten raport do wlasnego dzialu HR- kazda z firm co jakis czas przeprowadza analizy rynku- dzieki takim jak powyzsza, wszyscy mozemy liczyc na to iz sytuacja w placach znacznie sie poprawi.
    Pozdrawiam!
    0
  • IJHKLJH
    2015-02-04 21:40:24
    redakcjo - ANI JEDNEJ POCHLEBNEJ OPINII NA TEMAT TEJ PROPAGANDY - NIE WSTYD WAM PUBLIOWAĆ TAKIE BZDURY? PRZECIEŻ NISZCZYCIE SOBIE TYM REPUTACJĘ
    0
  • też zdziwiony
    2015-02-04 22:15:15
    do 28:
    Nie przesadzajmy, są ostro zawyżone ale tak z 1,5 raza (nie 2).
    0
  • Caspaa
    2015-02-05 23:11:58
    elektryk niskih napięć 6k (y) brawoooo. ludzie po 12 godzin w delegacji robią i wtedy, pracując 7 dni w tydoniu cuężko fizycznie moze zarobią z 4
    0
  • Programista
    2015-02-04 23:25:08
    do 30: Jeżeli chodzi o "zwykłych programistów" to może i masz rację, zresztą ja się nawet mieszczę w podanych tu widełkach (i to nie w Warszawie). Ja akurat pracuję w tematyce, która w tym zestawieniu jest jedną z najwyżej wycenianych (i nie ma w nazwie słowa programista). Mam ok. połowę tego.
    0
  • zarobki miliardera
    2015-02-05 23:24:03
    haha nie wiem z jakiego kraju to zarobki albo z jakich miast bo napewno nie sa to zarobki w polskich realiach w małych miastach. Pokażcie mi który finansista zarabuia w rzeszowie podana przez was stawke.. albo jaki procent taka zarabia...
    0
  • Kub
    2015-02-04 23:45:44
    Zajmowałem w bankach rożne stanowiska i stawki podane tutaj są realne - chyba ze komuś się nie chce sprzedawać i pracuje w banku - no właśnie po co? Jeżeli jest się dobrym to te stawki nie są wygórowane ...
    0
  • zurie
    2015-02-04 23:47:15
    Każdy radca prawny nie zarabia minimum 10 tysi. Nie jest to zgodne z prawdą.
    0
  • baggins
    2015-04-07 13:59:50
    Ciekawa analiza rynku pracy ale brakuje mi takiej analizy ile warte są poszczególne umiejętności, kompetencje i doświadczenie np.: takie zdobyte na letnich praktykach badawczych w PAN
    0
  • ŁUKASZ
    2015-04-23 00:22:48
    Jezu ludzie ta strona należy do polityków chcecie znać prawde? podam wam stronę która ukazuje prawdziwe zarobki polaków w danych miastach , i takie jakie powinni zarabiac !! jeśli pracodawca nie jest w stanie zapłacić wam na danym stanowisku sumy która jest na stronie którą podam zwolnijcie się i szukajcie pracy u konkurencji.

    http://www.wynagrodzenia.pl/kategoria.php/kategoria_glowna.23

    TUTAJ OBLICZYCIE SWOJE WYNAGRODZENIE JAKIE POWINNIŚCIE ZARABIAĆ !
    0
  • Brawura
    2015-05-14 11:35:20
    Wzięliście pod uwagę, że są to kwoty brutto? Jeśli jest napisane, że ktoś zarabia 3000zł to na rękę dostaje około 2000zł przy umowie o pracę.
    0
  • hahahaha
    2015-05-29 14:00:06
    a w jakim kraju te zarobki bo na pewno nie w Polsce, hahah ale się uśmiałam
    0
  • tak to widze
    2015-07-01 07:53:06
    jest różnica w w płacy netto bo tam maja duzo niższe podatki to po pierwsze po drugie no bez jaj programista w UK zarabia 4000-5000 funtów ten lepszy to daje *6 25 tys - 30 tys zł więc co pieprzycie że takie same zarobki w polsce to mozna max 10 tys wyciagnac to jest 2.5 do 3 razy mniej
    0
  • BMW
    2015-07-10 09:55:27
    Dobre stawki, uśmiałem się po pachy, bzdury i tyle
    0
  • Wojt
    2015-07-10 23:24:56
    W budownictwie nijak nie mogę odróżnić kierownika budowy od kierownika robót... A po co ten angielski...
    0
  • as123
    2015-07-13 20:12:12
    Spoko. Ja 8 lat doswiadczenia IT w korporacjach. Ostatnio w jednym z wiekszych bankow. Placa brutto 6500. 14 certyfikatow IT wlaczajac te prestizowe.
    0
  • qwerty
    2015-07-17 17:00:07
    Kierownik magazynu/centrum dystrybucji stawki ok. Jak na Wrocław np.
    0
  • Warszawiak
    2015-03-02 10:34:37
    Słoiki: tak się zarabia w Warszawie. Nie psujcie rynku!
    5
  • wrona
    2015-09-16 16:56:29
    dane brutto po wzięciu na utrzymanie Syrii Egiptu Libii i Afganistanu, gdzie podatek będzie wynosić 60%, wtedy większość by się zgadzała
    0
  • EWA
    2015-09-22 10:42:55
    Jak ktos sie nie zna na faktach i nie ustala faktow i pisze takie banialuki to powinien stracic zawod!

    Ktos kto robi te beznadziejne tabelki ma pomylone w glowie, albo chodzi o kwartal!

    Falszujecie nawet statystyki? - po co ! ? spojrzcie na azylowe dane chociazby - a kto by chcial te nasze zarobki. Jesli dajecie pewnedane to nie oceniajcie 1/100 000 000 spoleczenstwa , a calosc wedlug przynaleznosci - bo klika kolesiow to nie dane calego narodu POLSKIEGO ? albo?
    0
  • pzd
    2015-11-05 09:11:48
    to sa staty z hays o zatrudnia dla kilku bogatych korporacji i ma wygorowane stawki zeby przez nich prace znalesc to by trzeba byc specjalista w danej dziedzinie po 10 latach pracy i mieszkac w warszawie i mozna liczyc na takie zarobki tj 50 latek z bogatym doswiadczeniem i doktoratem i jak mial farta zenie trafil wczesniej 20 lat do pseudofiremki i nie zdewaluowalo mu sie wyksztalcenie
    0
  • IMHO
    2015-11-05 10:20:17
    Jeżeli 95% pracodawców w Polsce płaci za mało to co wynika z takich raportów?
    0
  • marzyciel o lepszej Polsce
    2015-11-05 13:21:07
    Wg mnie dane wiarygodne. Nie wiem skąd takie oburzenie. Przynajmniej jeśli tyczy się o moją działkę. Analityk finansowy zarobki ok. 7-10 tys. PLN brutto - nie piszę dokładnie gdzie.
    I nie jest to w największym mieście Polski bo tam miałem oferty ok 10-14 tys. PLN brutto.
    Wszystko zależy od tego jaki kto ma warsztat - jaka szkoła (dobra szkoła to zupełni inny prestiż i umiejętności niż jakaś wydmuszka), MBA/CIMA/ACCA/CFA albo inne ważne certyfikaty w zależności od branży-ja podałem przykład z mojej branży.
    Zgadzam się natomiast że w większości za mało pracodawcy płacą pracowniką. Jakby szeregowy pracownik miał chociaż te 2-2,5 PLN na rękę mógłby więcej wydawać i każdemu byłoby to na rękę:)
    Należy również zmniejszyć obciążenia podatkowe zarówno PIT jak i CIT (nie zlikwidować ale o 2-3 pkt proce. zmniejszyć) to również przyczyniło by się do większego rozwoju gospodarczego.
    Mam tylko nadzieję, że dożyję czasów aż w Polsce za najniższą krajową ludzie będą mogli żyć normalnie:)
    pozdrawiam
    0
    pokażodpowiedzi (1)
  • samozatrudniony
    2015-12-16 10:25:15
    heh, jak się ciesze że mnie to już nie dotyczy. Siedzę sobie jako pośrednik finansowy na swojej działalności, zarobki różne, przeważnie między 10 a 20 tys miesięcznie, czasami zdarzają się lepsze wypłaty. Nie mam szefa, nie musze się martwić o to że stracę pracę, czy inne bzdury
    0
    pokażodpowiedzi (1)
  • Bialczanka
    2015-11-05 23:54:46
    Zarówno Doradca klienta (w większości banków w Polsce) jak i Doradca klienta bankowości prywatnej jest ZDECYDOWANIE zawyżone... Co do pozostałych się nie wypowiem przez brak doświadczenia w tym temacie. Jednak nie warto wierzyć w to co się czyta, a jeśli już to sprawdzać w różnych źródłach.
    0
  • jjjj
    2015-02-05 02:24:29
    Jak w tym kraju są sami menagerowie i kierownicy, no ewentualnie kucharz się trafi to nic dziwnego, że tu się powoli żyć nie daje...
    1
  • Halo
    2015-02-05 02:05:28
    To naprawdę wstyd publikować takie bzdury na portalu, który chce być uważany za poważny:)

    Chyba pytano ludzi ile chcieliby zarabiać:)
    2
  • darek
    2015-12-30 10:52:40
    Ciekawy jestem źródła informacji autora tego artykułu. Większych głupot nie czytałem od wielu tygodni.
    0
  • stanley
    2015-04-19 17:58:26
    Te analizy sa robione na potrzeby zlodziei z PO aby mowili jak za ich zadow w polsce jest dobrze
    2
  • Grzegorz34
    2015-02-16 12:59:23
    Zaklinanie rzeczywistości, przedstawiciel handlowy min. 3000 brutto, przecież większość zarabia 1670 brutto + premie. Kto to pisał?
    1
  • sabat_ka
    2015-02-05 20:55:23
    od kiedy asystent prawny tyle zarabia? Radca prawny 3.500 na rękę w Krakowie to max możliwości.
    1
  • Pierre d`Olais-Teau
    2015-12-30 12:57:35
    `miesięcznych zarobków brutto oferowanych wykwalifikowanym specjalistom i menedżerom w Polsce.` Czytajcie ze zrozumieniem!!! WYKWALIFIKOWANYM SPECJALISTOM. Czyli was nie dotyczy, sorry
    0
  • Anka
    2015-03-02 15:51:39
    haha dobre specjalista ds zakupów 6 tyś :)
    1
  • autor
    2015-04-19 16:28:48
    forsal.pl ośmieszacie się takimi artykułami, te kwoty to chyba z księżyca albo z następnej epoki, ,,szczegółowe dane" - śmiech na sali, po tym przekonałem się, że jednak u was dno totalne i przestaję czytać ten beznadziejny portal, powodzenia...
    1
  • przeciętny Polak
    2015-02-05 00:59:53
    Z kąd u licha ja się pytam urwały się te pensję ? Jakieś jaja :-D hahahahaha
    1
  • ps
    2015-02-15 12:37:13
    Zarobki w Polsce są bardzo zróżnicowane i podana tu płaca minimalna i średnia to fikcja. Bardzo ciekawe, ale ja na jednym z tych stanowisk nie miałem nawet połowy wartości minimalnej (brutto), a cieszyłem się z dużych zarobków (wg. tego zestawienia niesłusznie?).
    1
  • Świadoma Polka
    2015-02-06 02:08:06
    Bzdura! Podejrzewam, że Autorzy zestawienia skopiowali raport z jakiegoś anglojęzycznego kraju i tylko obcą walutę zamienili na pln. W wielu przypadkach nawet nie chciało im się tłumaczyć nazw stanowisk, albo po prostu nie znaleźli odpowiedników w naszym języku, bo takie stanowiska po prostu w naszym kraju nie istnieją. Szkoda tylko, że takie bzdury ktoś ma czelność publikować...
    1
  • dane są prawdziwe ale...
    2015-04-07 13:21:38
    Raport zrobiony przez HAYS czyli agencję pośrednictwa pracy. Zamieszczone stawki to kwoty, które pracodawca płaci pośrednikowi za pracownika, sam pracownik dostaje z tego w najlepszym przypadku 50%
    1
  • EDI
    2015-03-03 11:24:30
    Ale bajzel! Raz po polsku raz po angielsku!
    1
  • ww
    2015-03-18 08:38:12
    Analityk Biznesowy w IT - 12 tyś? to gruba przesada, w tej branży tyle zarabia PM a nie Analityk - o ile tyle dostaje. Ranking chyba nie dotyczy naszego kraju albo firmy biorące udział w rankingu mocno zawyżyły wynagrodzenia.
    1
  • Co to za bzdury !!!
    2015-02-13 11:17:47
    Pracuję w bankowości od 4 lat, pracowałem w 3 firmach, a znajomych mam w każdym banku - w sprzedaży jest duża rotacja :) Te dane to totalna bzdura !!! Propaganda, może jeden na 100-200 doradców ma takie pieniądze, z pewnością nie jest to żadna średnia dla grupy
    1
  • meg
    2015-02-05 21:08:50
    to chyba stawki marzenie? Autor się naprawdę urwał z choinki :D
    1
  • Tomasz
    2015-02-04 22:44:36
    Niestety pensje w tym kreju nie szokują swoją wysokością. A opłaty rosną. Czasem trzeba wiząć pożyczkę , aby zapiąć budżet domowy. Kolega polecił mi Ferratum Banki i rzeczywiście tam można dostać pieniądze szybko przy min. papierologii.
    1
  • Ziomek
    2016-10-17 10:02:51
    Standard, jak zwykle narzekanie że na Zachodzie lepiej a jakoś wszyscy się godzą na takie stawki, a na Zachód mało komu się chce wyjeżdżać. Ja wyjechałem rok temu i nie żałuję. Jako prawnik z 8 letnim stażem pracy mam 27 tys. Zl Netto/mies. nie licząc prywatnego funduszu emerytalnego, ubezpieczenia zdrowotnego...
    0
  • WERTY
    2015-07-06 07:44:18
    banda złodziei w świetle prawa kopacz bojąca się skarbówki strasząca towarzyszka PO!!!
    1
  • inzynierUK
    2016-03-14 15:11:25
    jak dadza mi 15 tys brutto jako inzynierowi projektantowi to nie ma problemu ,wracam z UK i moge zrezygnowac ze swojej pensji 3,5 tys funtow miesiecznie netto
    0
  • no tak
    2018-01-20 10:40:19
    Miałem napisać co sadzę o tych tabelkach , ale po co ? polski Badziewiak i tak by tego nie zrozumiał .
    0
  • julia
    2016-09-25 19:34:59
    Oby było z czego oszczędzać, ale to wciąż za mało. Polacy powinni obracać swoimi oszczędnościami, niech pieniądze pracują a nie leżą na lokacie z małym procentem. Ostatnio robię research alternatyw dla banków i wpadła mi w oko opcja pożyczek społeczościowych - można wpłacić swoją kasę i pożyczać innym. Zwrot ok. 9% np. emonero, kokos. Spróbuję :)
    1
  • Pośrednik finansowy
    2018-03-26 08:36:06
    Prowadząc małe pośrednictwo finansowe zarabiam średnio ok 30tys zł/msc. Myśle że te stawki tu podane są mocno zaniżone :)
    1
  • Max
    2017-06-16 02:20:54
    Napiszę coś o zawodzie architekta, jakby ktoś wpadł na szalony pomysł wybrania tego zawodu na życie. Pierwsza praca to praca na umowie o dzieło za 1500 zł na rękę miesięcznie. Jeśli marzysz o imprezowaniu na studiach zapomnij o tym jak najszybciej, bo już po pierwszym roku zaczniesz pracować, a jeśli nie planujesz pracować na studiach, to nie licz na żadną robotę po studiach. Jak skończysz studia czyli obronisz mgr. to możesz liczyć na 2500 zł netto na umowie o dzieło. Warunkiem jest doświadczenie i praca na studiach. Po 3-4 latach dostaniesz 3000 netto na umowie łączonej. Z jednym ze wspólników w firmie masz umowę o pracę na podstawie krajowej, a z drugim masz dzieło. Łącznie dostaniesz 3000 zł na rękę. Po kolejnych latach możesz liczyć na 3500 zł na rękę. Po ok 10 latach, po zrobieniu uprawnień dostaniesz 4000 netto ale nadal na umowie wiązanej. Jak masz szczęście i dostaniesz się do firmy zatrudniającej więcej niż 50 osób możesz liczyć na to, że zostaniesz kierownikiem projektu, około 6000 netto na rękę na umowie kombinowanej. Generalnie przyzwyczaj się do umów kombinowanych, na etat pełny z porządnym wynagrodzeniem masz jakieś 1 % szans w Polsce. Na zostanie kierownikiem biura i 10 tyś na rękę szanse masz minimalne, a na zostanie wspólnikiem niemal żadne. Masz 99% szans, że utkniesz na stanowisku za 4000 netto do końca życia, kreśląc haniebne projekty i w zasadzie mógłbyś to robić po technikum. Dlaczego tak jest? Bo jest przerost osób w tym sektorze. Zbyt wiele osób się kształci jak na potrzeby Polskiego rynku. Generalnie jest to branża małych firm, gdzie nie ma możliwości awansu i bardzo szybko osiągasz szklany sufit. Nie ma nic gorszego niż small bussiness. A to jest właśnie taka branża. Do tego nagminne są nadgodziny i praca w weekendy. Oczywiście możesz otworzyć własne biuro, lub dorabiać po godzinach, ale wtedy to z pracy nie będziesz wychodził.
    0
  • Pio
    2017-12-21 11:26:00
    Sam regularnie rozmawiam z "doradcami" inwestycyjnymi. Niektórzy, na szczęście, wiedzą co sprzedają. Większość nie ma pojęcia o inwestycjach. Ich dochody są znacznie niższe od prezentowanych.
    0
  • riv
    2017-12-08 18:50:49
    AML Ekspert - min 3600 max (ale naprawdę max) ~ 8000-9000 brutto
    0
  • Goska
    2016-04-11 19:26:40
    Chciałabym zobaczyć te zarobki u mnie. Niestety nawet połowy z tego co tu piszecie nie zarabiam. Gdybym miała taką kasę na rękę to nie musiałabym się martwić i zapozyczać w jakiś firmach typu Lendon. Gdyby nie te chwilówki i szybkie pozyczki to w trudnych sytuacjach nie wiem co bym zrobiła - w banku takie cos trwa wiecznosć i milion doumentów jest potrzebnych.a tu chwila moment przez internet
    1
  • Kamil
    2018-02-27 22:02:58
    Wyszliście z założenia że czytelnik przeczyta do strony 4, i od 5 już nie tłumaczyliście z angielskiego? :):):)
    0
    pokażodpowiedzi (1)
  • miki
    2018-06-09 18:28:35
    Tylko pregranczy zyciowi pracuja za mniej niz 5k a potem marudza o wszystko. Albo jestes potrzebny(specjalista) albo jestes niewolnikiem za 2k. taka prawda.
    0
  • Lillian
    2018-04-14 00:06:24
    Witamy na najlepszej stronie sex randki ==>> www.sexydrom.com
    1
  • Irsob
    2018-07-20 16:03:59
    Dzięki za komentarze, już myślałem że ze mną coś nie tak, jestem 3na liście płac w firmie zatrudniającej 650 osob w średniej wielkości mieście , a tutaj jestem poniżej min w mojej profesji. Chyba też zacznę się chwalić,
    0
  • oscar
    2018-08-09 19:50:32
    Zawsze gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta, jednak to my nim nie jesteśmy tylko eksporterzy
    0
  • Wojciech K
    2018-08-09 19:43:19
    Nie rozumiem, dlaczego środowisko jest tak pomijane pod wszystkimi względami, chrońmy środowisko i uaktywnijmy opłatę emisyjną!
    0
  • Zdzibek
    2018-09-04 12:46:02
    Korpo płaci nawet wiecej niż tu jest podane, ale coś za coś - teoretyczne 40h/ tydzień, doświadczenie, certyfikaty, praca na walizkach, stres, języki. Albo ******** za kasę, albo luzik za grosze
    0
  • dziad
    2018-09-18 15:29:00
    współczesne federacje sportowe nie mają żadnych skrupułów, zarekalmowałyby wszystko byle kwit się zgadzał
    0
  • stereo
    2018-09-18 10:08:57
    to jest jawna kpina federacji z klubów, które mają swoje umowy ze swoimi sponsorami i muszą je uszanować i wiadomo że polskie kluby nie będą chciały reklamować ruskiego przedsięwzięcia
    0
  • robol
    2018-09-29 18:22:03
    Nie dam rady na tych wszystkich nierobów zarobić.
    0
Reklama

Zobacz więcej