Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Te polskie firmy udają zagraniczne. Czy muszą? [GALERIA]

19 września 2014, 06:40
Producent obuwia damskiego i męskiego chce by jego nazwa kojarzyła się z Włochami, czyli europejską stolicą mody. Poza nazwą włoska ma być także stylistyka firmy, luźno inspirowana modą z Półwyspu Apenińskiego. Włoska branża obuwnicza wyznacza światowe trendy i jest słynna z solidności wyrobów. Członkowie zarządu firmy twierdzą, że Gino Rossi to prawdziwa postać, która była jedną z osób zakładających firmę.
Producent obuwia damskiego i męskiego chce by jego nazwa kojarzyła się z Włochami, czyli europejską stolicą mody. Poza nazwą włoska ma być także stylistyka firmy, luźno inspirowana modą z Półwyspu Apenińskiego. Włoska branża obuwnicza wyznacza światowe trendy i jest słynna z solidności wyrobów. Członkowie zarządu firmy twierdzą, że Gino Rossi to prawdziwa postać, która była jedną z osób zakładających firmę. / Youtube
Język polski w odwrocie. W marketingu rządzi angielski, który jest międzynarodowym językiem biznesu. Przedstawiamy polskie firmy, które ukrywają się pod obcymi nazwami.

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
image for background

Przejdź do strony głównej