Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler, Bytom) wyniosły ok. 52,1 mln zł i były wyższe o ok. 74,4% r/r, podano w komunikacie.

W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej w segmencie odzieżowym zrealizowanych w okresie styczeń - listopad 2021 roku wyniosła ok. 492,3 mln zł i była wyższa o ok. 11,3% r/r.

Reklama

Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły około 39,9 mln zł i były wyższe o ok. 123% r/r, zaś w ujęciu narastającym w ciągu 11 miesięcy br. - wyniosły ok. 404,2 mln zł i były wyższe o ok. 44,2% r/r.

Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w listopadzie br. przez grupę wyniosła ok. 55,1% i była wyższa o ok. 0,8 pkt proc. w skali roku.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec listopada 2021 roku wyniosła 52,4 tys. m2 i była niższa o 0,8% od powierzchni sprzedaży detalicznej w listopadzie 2020 r.

VRG S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym.

(ISBnews)