Zysk operacyjny wyniósł 6,4 mln zł wobec 4,97 mln zł zysku rok wcześniej. Zysk EBITDA wyniósł 8,65 mln zł wobec 7,61 mln zł zysku w tym ujęciu rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży usług sięgnęły 68,72 mln zł w 2023 r. wobec 53,41 mln zł rok wcześniej.

"Jesteśmy szczególnie dumni z tego, że w roku 2023 Grupa Fabrity utrzymała wysokie tempo wzrostu przychodów z poprzednich lat. Przychody ze sprzedaży usług zwiększyły się r/r o 29% i sięgnęły 68,7 mln zł. Przychody operacyjne wzrosły nieco mocniej, tj. o 34% r/r do 62,4 mln zł. Oznacza to, że proporcjonalnie mocniej niż w 2022 roku opieraliśmy nasze usługi na własnych specjalistach projektowych i własnych produktach. Poprawiliśmy również wyniki - zysk operacyjny zwiększył się r/r również o blisko 29%, do 6,4 mln zł, pomimo znacznego osłabienia kursu euro. Wyniki te, w moim przekonaniu, są twardym dowodem na to, że konsekwentne budowanie portfela wartościowych klientów, dla których możemy realizować ważne i długoterminowe projekty, to właściwa strategia trwałego rozwoju i wzrostu wartości firmy, niezależnie od okoliczności rynkowych" - napisał prezes Tomasz Burczyński w liście dołączonym do raportu.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w 2023 r. wyniósł 48,52 mln zł wobec 19,23 mln zł zysku rok wcześniej.

Reklama

Grupa Fabrity (do sierpnia 2023 roku Grupa K2) dostarcza rozwiązania i usługi w obszarach transformacji cyfrowej i marketingu digitalowego, oparte o analitykę i tworzenie rozwiązań software. Działalność Grupy jest zdywersyfikowana - obok spółki holdingowej działają dwa segmenty operacyjne: software oraz spółka PerfectBot, w której Fabrity Holding posiada 50% udziałów. W lutym 2024 roku segment software poszerzył się o rozwiązania e-commerce wraz z nabyciem pakietu większościowego w spółce Panda Group. Spółka jest notowana na GPW od 2008 r.

(ISBnews)