Reklama

Reklama

Reklama

Aktywizm, śledztwa i współlokatorzy. Oto 10 trendów konsumenckich na rok 2018

19 stycznia 2018, 06:30
Rzeczywistość rozszerzona (AR – Augmented Reality) nie będzie już nowinką, a szeroko wykorzystywaną technologią. U konsumentów wzrasta świadomość problemów środowiskowych, co przekłada się na bardziej odpowiedzialne wybory i inwestowanie w wiedzę (np. o swoich przodkach dzięki łatwo dostępnym badaniom DNA) oraz doświadczenie (praktyka mindfulness wciąż zyskuje zwolenników) niż rzeczy. Klienci będą chcieli bardziej uczestniczyć w procesie produkcji. Jednocześnie 10 lat po globalnym kryzysie finansowym wciąż mamy do czynienia z jego reperkusjami. Oto 10 trendów konsumenckich, które będą wiodły prym w 2018 roku.
Rzeczywistość rozszerzona (AR – Augmented Reality) nie będzie już nowinką, a szeroko wykorzystywaną technologią. U konsumentów wzrasta świadomość problemów środowiskowych, co przekłada się na bardziej odpowiedzialne wybory i inwestowanie w wiedzę (np. o swoich przodkach dzięki łatwo dostępnym badaniom DNA) oraz doświadczenie (praktyka mindfulness wciąż zyskuje zwolenników) niż rzeczy. Klienci będą chcieli bardziej uczestniczyć w procesie produkcji. Jednocześnie 10 lat po globalnym kryzysie finansowym wciąż mamy do czynienia z jego reperkusjami. Oto 10 trendów konsumenckich, które będą wiodły prym w 2018 roku. / ShutterStock

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
image for background

Przejdź do strony głównej