Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Aktywizm, śledztwa i współlokatorzy. Oto 10 trendów konsumenckich na rok 2018

19 stycznia 2018, 06:30
Ten tekst przeczytasz w mniej niż minutę
Rzeczywistość rozszerzona (AR – Augmented Reality) nie będzie już nowinką, a szeroko wykorzystywaną technologią. U konsumentów wzrasta świadomość problemów środowiskowych, co przekłada się na bardziej odpowiedzialne wybory i inwestowanie w wiedzę (np. o swoich przodkach dzięki łatwo dostępnym badaniom DNA) oraz doświadczenie (praktyka mindfulness wciąż zyskuje zwolenników) niż rzeczy. Klienci będą chcieli bardziej uczestniczyć w procesie produkcji. Jednocześnie 10 lat po globalnym kryzysie finansowym wciąż mamy do czynienia z jego reperkusjami. Oto 10 trendów konsumenckich, które będą wiodły prym w 2018 roku.
Rzeczywistość rozszerzona (AR – Augmented Reality) nie będzie już nowinką, a szeroko wykorzystywaną technologią. U konsumentów wzrasta świadomość problemów środowiskowych, co przekłada się na bardziej odpowiedzialne wybory i inwestowanie w wiedzę (np. o swoich przodkach dzięki łatwo dostępnym badaniom DNA) oraz doświadczenie (praktyka mindfulness wciąż zyskuje zwolenników) niż rzeczy. Klienci będą chcieli bardziej uczestniczyć w procesie produkcji. Jednocześnie 10 lat po globalnym kryzysie finansowym wciąż mamy do czynienia z jego reperkusjami. Oto 10 trendów konsumenckich, które będą wiodły prym w 2018 roku. / ShutterStock

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama
Reklama

Komentarze(4)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • Autorro
    2018-01-19 11:16:45
    Konsumenci w coraz większym stopniu są elastyczni w swoim życiu i są gotowi podjąć ryzyko. Zamiast tradycyjnej pracy za biurkiem od 9 do 17, decydują się na freelance i pracę projektową. - co za ...
    0
    pokażodpowiedzi (1)
  • Leon Z
    2018-01-19 10:14:04
    Znowu kryptoreklama pkryminogennego ubera
    2
  • dan
    2018-08-17 13:40:39
    m.in. tak liberalizm wkrada się do naszych przekonań. Napiszą, ze taki jest trend, że połowa wybiera takie formy zatrudnienia, że to wyłącznie wybór, nie konieczność i po sprawie. Na dodatek pomieszają to z pozytywnymi aspektami typu: sprawdzanie pochodzenia produktu, możliwością odrzucenia produktu - jakby nie podstawą była jego cena. Jaki produkt, firma w Polsce zostały zbojkotowane, nawet jeżeli okazywało się, ze ktoś cierpiał przy produkcji czy sprzedaży? Super przyszłość, co?
    0
Reklama

Zobacz więcej