Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

W twojej pracy panuje chaos? 7 sposobów na usprawnienie komunikacji w firmie

15 września 2015, 06:01
Ten tekst przeczytasz w mniej niż minutę
Wymiana informacji powinna być oparta na szczerości oraz zaufaniu, a do tego niezbędne jest zrozumienie celów organizacji i potrzeb pracowników. – Efektywna komunikacja musi mieć charakter dwustronny – ważny jest zarówno przekaz jaki i jego odbiór. Musimy też uważnie wsłuchać się w potrzeby zespołu, by wyważyć ile dokładnie informacji potrzebuje, jakie informacje są pożądane i kiedy najlepiej je przekazać – wyjaśnia Michał Środa z GoWork.pl. Poniższe wskazówki pomogą uniknąć błędów najczęściej popełnianych przez pracodawców.
Wymiana informacji powinna być oparta na szczerości oraz zaufaniu, a do tego niezbędne jest zrozumienie celów organizacji i potrzeb pracowników. – Efektywna komunikacja musi mieć charakter dwustronny – ważny jest zarówno przekaz jaki i jego odbiór. Musimy też uważnie wsłuchać się w potrzeby zespołu, by wyważyć ile dokładnie informacji potrzebuje, jakie informacje są pożądane i kiedy najlepiej je przekazać – wyjaśnia Michał Środa z GoWork.pl. Poniższe wskazówki pomogą uniknąć błędów najczęściej popełnianych przez pracodawców. / ShutterStock
Reklama
Reklama

Powiązane

Reklama

Komentarze(3)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • Lean Action Plan
    2015-10-14 20:31:09
    Bardzo dobre przykłady, a szczególnie WSPÓLNE zmienianie firmy na lepsze. Choć w tym przypadku zawsze może przydać się pomoc konsultantów np. takich jak my w zakresie optymalizacji procesów produkcji i Lean Management. Zapraszamy www.leanactionplan.pl
    1
  • janek
    2017-07-03 08:21:38
    Korzystałem z inducoconsulting.pl, oni specjalizują się w balaganach
    2
  • vera
    2018-03-30 13:36:09
    Moim zdaniem komuniakacja w firmie jest najważniejszym elementem. ________________________________ https://focustelecom.pl/blog/telefon-voip-w-firmie/
    1
Reklama

Zobacz więcej