Reklama

Reklama

Reklama

Jak uporządkować myśli, by zwiększyć produktywność?

12 stycznia 2016, 06:01
Większość naszych myśli nie odnosi się do faktów. Jeżeli wierzymy negatywnym, rozpraszającym i pesymistycznym „głosom” w naszych głowach, bardzo ciężko jest spowolnić ich bieg. Niedawno przeprowadzone w USA w Państwowym Instytucie ds. Starzenia badania pokazały, że zdezorganizowany umysł nie tylko pogarsza samopoczucie, ale jest generalnie niekorzystny dla człowieka. Prowadzi bowiem do stresu, chronicznego negatywizmu oraz impulsywności. Stany te duszą produktywność oraz przyczyniają się do problemów zdrowotnych, takich jak wzrost wagi, choroby serca, problemy ze snem oraz migreny.
Większość naszych myśli nie odnosi się do faktów. Jeżeli wierzymy negatywnym, rozpraszającym i pesymistycznym „głosom” w naszych głowach, bardzo ciężko jest spowolnić ich bieg. Niedawno przeprowadzone w USA w Państwowym Instytucie ds. Starzenia badania pokazały, że zdezorganizowany umysł nie tylko pogarsza samopoczucie, ale jest generalnie niekorzystny dla człowieka. Prowadzi bowiem do stresu, chronicznego negatywizmu oraz impulsywności. Stany te duszą produktywność oraz przyczyniają się do problemów zdrowotnych, takich jak wzrost wagi, choroby serca, problemy ze snem oraz migreny. / ShutterStock
Przeciętna osoba ma dziennie 70 tys. myśli. Portal Quartz.com podpowiada, jak je zorganizować, by osiągnąć maksymalną produktywność.
Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Powiązane

Reklama
Reklama

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zapraszamy na newsletter Forsal.pl zawierający najważniejsze i najciekawsze informacje ze świata gospodarki, finansów i bezpieczeństwa.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak