W ujęciu narastającym za 8 miesięcy 2014 r. sprzedaż Grupy Redan wyniosła 307,8 mln zł i wzrosła o 7,6 proc. r/r.

Powierzchnia całej sieci Grupy Kapitałowej Redan na koniec sierpnia wyniosła 104,2 tys. m2, co oznacza wzrost o 4% w odniesieniu do sierpnia 2013 r.

W sieci dyskontowej poziom sprzedaży towarów w sierpniu 2014 r. wyniósł 25,3 mln zł, co oznacza poziom o ponad 19% wyższy niż w sierpniu roku poprzedzającego. Sprzedaż po 8 miesiącach br. osiągnęła poziom 166,8 mln zł i wzrosła o prawie 15% r./r.

Sieć Textilmarket na koniec sierpnia składała się z 299 sklepów własnych o łącznej powierzchni 64,3 tys. m2, i była na poziomie ponad 5% wyższym niż na koniec sierpnia 2013.

Reklama

Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w sierpniu 2014r. wyniosła 21,3 mln zł i była wyższa o 2,2 proc. od osiągniętej w sierpniu 2013 r. Sprzedaż po 8 miesiącach br. wyniosła 141,0 mln zł, co oznacza poziom jak w analogicznym okresie roku poprzedzającego.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec sierpnia 2014 r. miały łączną powierzchnię 39,9 tys. m2, tj. były na poziomie o niecałe 2% wyższym niż w sierpniu 2013 r.

Sprzedaż towarów Grupy Redan poprzez sklepy internetowe w sierpniu 2014 r. osiągnęła poziom 2,6 mln zł, i wzrosła o 19,3% w porównaniu do sierpnia 2013. W ujęciu narastającym za 8 miesięcy 2014 r. sprzedaż w kanale eC wyniosła 19,4 mln zł i wzrosła o ponad 11% r/r.

Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie. W 2013 r. spółka odnotowała 465,5 mln zł skonsolidowanych przychodów.

>>> Czytaj też: Strata netto Redanu zmniejszyła się r/r do 2,04 mln zł w I poł. 2014 r.