W tym kontekście „Get a Fruit” z powodzeniem uczestniczyła wnajwiększychna świecie targach żywnościinapojów „FruitLogistica 2022”, któreodbyłysięwdniach 5-7kwietnia 2022 r. w Berlinie w Niemczech, dając odwiedzającym możliwość odkrycia europejskiej jakości świeżych owoców oraz informowania o inicjatywach programu

Ponadtofinansowanaześrodków europejskich kampania„Geta Fruit” została zaprezentowananatargach„FruitLogistica2022”w dniach8-10lutego2023r.w Messe w Berlinie, gdziemożnabyłodocenić europejskieświeże produkty.

Ludziezsektora Horeca idystrybutorzymoglidowiedziećsięwięcejo pysznych europejskich owocach, ich specyficznych właściwościach i zaletach oraz omówić dalsze możliwości współpracy.

FinansowanaprzezEuropę kampania„GetaFruit”manaceluzwiększeniekonkurencyjności ikonsumpcjieuropejskich świeżych owoców oraz zwiększenieich widoczności,podkreślając szczególne cechy bezpieczeństwa żywności, identyfikowalności, autentyczności, etykietowania,wartości odżywczejizdrowotnejorazzrównoważonegorozwoju wkrajach docelowych Niemiec, Polski, Czech i Chorwacji w celu zwiększenia udziału europejskiego świeżego owocu na tych rynkach.

Abyuzyskać więcejinformacjiodwiedź nasząstronęinternetową: https://getafruit.eu/lub znajdź nas na Facebooku: https://www.facebook.com/getafruiteui Instagramie: https://www.instagram.com/getafruiteu.

ikona lupy />
Get a fruit / Materiały prasowe