Charakterystyka pracy w Pneumat.

Pneumat. posiada 10 placówek mieszczących się w największych miastach Polski w różnych województwach. Pracownik Pneumat. pracujący jako Inżynier Sprzedaży obsługuje klientów w przypadającym mu obszarze, który składa się z określonych powiatów i miast, co pozwala na szybką i efektywną reakcję na potrzeby firm z danego regionu. Dbamy o to, aby nasi eksperci terenowi obsługiwali przedsiębiorstwa znajdujące się w jak najbliżej miejsca gdzie mieszkają, minimalizując tym samym czas dojazdu.

ikona lupy />
pneumat / fot. materiały prasowe

Osoby pracujące jako Inżynierowie Sprzedaży głównie kooperują z obiektami przemysłowymi z różnych sektorów, które używają sprężonego powietrza w swoich szeroko rozumianych procesach i aplikacjach. Regularnie wizytują fabryki klientów, identyfikując ich potrzeby, analizując wyzwania, rozwiązując problemy przez dopasowanie odpowiednich rozwiązań oraz wspólnie testując i wdrażając nowe technologie użytkowe. Terenowi regionalni handlowcy są wspierani przez Doradców ds. Techniczno-Handlowych z placówek regionalnych, którzy pomagają w przygotowaniu ofert. Bardziej złożone oferty przygotowują Product Managerowie, którzy również wspierają obsługę klientów w swoich specjalizacjach - kategoriach produktowych. Managerowie Rozwoju Produktu dostarczają zaawansowanej wiedzy technicznej podczas wizyt u klientów i pomagają w doborze niestandardowych, często dedykowanych rozwiązań.

Reklama
ikona lupy />
pneumat / fot. materiały prasowe

Optymalizacja obsługi klientów przez inżynierów sprzedaży w Pneumat.

Każda osoba pracująca jako Inżynier Sprzedaży w Pneumat System zapewnia obsługę mniej więcej około 120 klientów. Taka strategia została opracowana, aby zwiększyć efektywność obsługi oraz lepiej rozpoznawać i co ważne - reagować na potrzeby klientów w jak najlepiej. Skład portfela klientów jest dynamiczny, a więc ulega zmianie w czasie. Aby utrzymać wysoką efektywność, handlowcy nie tylko obsługują obecnych klientów, którzy potrzebują rozwiązań pneumatycznych, ale także aktywnie pozyskują nowe kontakty, co przyczynia się do wzrostu sprzedaży.

Wymagania i kompetencje dla kandydatów na stanowisko inżyniera sprzedaży w Pneumat.

Idealny kandydat na stanowisko Inżyniera Sprzedaży w Pneumat. powinien mieć solidne podstawy techniczne związane z przemysłem oraz rozwinięte umiejętności sprzedażowe. Wymagamy minimum 2-rocznego doświadczenia w obsłudze klienta finalnego, w działach SUR (Służby Utrzymania Ruchu), zakupowych itp. Kluczowe są również umiejętności komunikacyjne i zdolność budowania relacji z klientami - tak, kompetencje "miękkie" także są potrzebne w tym charakterze pracy.

Chociaż nie wymagamy wcześniejszego doświadczenia w dziedzinie pneumatyki, zapewniamy naszym Inżynierom pełne szkolenia na temat oferowanych produktów. Ważne jest jednak, aby kandydaci mieli doświadczenie w sprzedaży technicznych komponentów lub elementów wykorzystywanych w bieżącym utrzymaniu ruchu w zakładach produkcyjnych, montażowych. Szukamy specjalistów z kompetencjami technicznymi, którzy potrafią skutecznie identyfikować i zaspokajać potrzeby klientów różnych gałęzi przemysłu.

Obowiązki i zadania na stanowisku Inżyniera Sprzedaży w Pneumat.

  • Kompleksowe Doradztwo: Oferowanie wsparcia technicznego i doradztwa w zakresie pełnej oferty firmy.
  • Realizacja Planów Sprzedażowych: Dążenie do osiągnięcia indywidualnych celów sprzedażowych.
  • Negocjacje Handlowe: Prowadzenie negocjacji warunków sprzedaży z klientami.
  • Reprezentacja Firmy: Działanie zgodne z ustalonymi standardami firmy podczas reprezentowania jej interesów.
  • Utrzymanie Relacji z Klientami: Regularne wizyty u istniejących klientów w celu utrzymania stałego kontaktu.
  • Pozyskiwanie Nowych Klientów: Inicjowanie kontaktów z potencjalnymi klientami i rozwijanie bazy klientów.
  • Analiza Rynku i Konkurencji: Śledzenie trendów rynkowych i działań konkurencji, w celu proponowania ulepszeń oferty handlowej.
  • Samodzielne Planowanie Pracy: Planowanie własnego czasu pracy oraz raportowanie zgodnie z wymaganiami firmy.
  • Praca w Systemie klasy CRM: Używanie programu CRM do raportowania, rozliczania zadań i zarządzania danymi klientów.
  • Współpraca Zespołowa: Koordynacja działań z Doradcami ds. Techniczno-Handlowych, Product Managerami oraz Managerami Rozwoju Produktu w biurach regionalnych.
ikona lupy />
pneumat / fot. materiały prasowe

Co muszę zrobić aby dołączyć do Pneumat. jako Inżynier Sprzedaży?

Masz doświadczenie jako handlowiec terenowy w obszarze technicznym lub pneumatycznej? Twoje umiejętności sprzedażowe i predyspozycje interpersonalne są na tzw. "high level"? Daj nam zatem znać! Aktualne oferty pracy znajdziesz na stronie www.karierawpneumat.com.pl/oferty-pracy. Prześlij swoje CV i daj się złapać w sidła na naszego działu kadr HR! Jeśli Twoje kwalifikacje odpowiadają naszym wymaganiom, zaprosimy Cię do kolejnych etapów rekrutacji. Mamy nadzieję, że dołączysz do zespołu Pneumat i rozpoczniesz swoją karierę jako Inżynier Sprzedaży!

Jak się pracuje w Pneumat System? Zobacz sam/a!

Wyślij swoją aplikację na rekrutacja@pneumat.com.pl

Rozwijanie kariery

Inżynierowie Sprzedaży blisko współdziałają z zakładami przemysłowymi z różnych branż, które wykorzystują sprężone powietrze w swoich procesach. Regularnie odwiedzają klientów, aby zrozumieć ich wymagania, proponować właściwe rozwiązania oraz wspólnie testować i wdrażać innowacyjne technologie. Handlowcy mobilni są wspierani przez Doradców ds. Techniczno-Handlowych zlokalizowanych w biurach regionalnych, którzy pomagają w przygotowywaniu ofert. Bardziej złożone propozycje opracowują Product Managerowie, którzy również wspierają klientów w swoich dziedzinach specjalizacji. Ponadto, Managerowie Rozwoju Produktu dostarczają zaawansowaną wiedzę techniczną podczas wizyt u klientów, pomagając w doborze niestandardowych rozwiązań.

ikona lupy />
pneumat / fot. materiały prasowe

Rozwój Kariery Inżynierów Sprzedaży - Od Młodszego po Starszego Inżyniera!

Oferujemy jasno określoną ścieżkę kariery dla naszych Inżynierów Sprzedaży, zaczynając od Młodszego Inżyniera, przez Inżyniera, aż po Starszego Inżyniera Sprzedaży. Punkt startowy na tej ścieżce zależy od doświadczenia, jakie kandydat już posiada.