Pierwsze miejsce w rankingu w kategorii najwyższych przychodów osiągnęła, Grupa Raben. To już czwarte zwycięstwo z rzędu tej firmy. Na drugim miejscu znalazła się spółka GK DPD Polska, a podium zamknęła DSV, co oznacza, że na dwóch pozostałych pozycjach zaskoczenia również nie było, bo obu firmom udało się obronić dotychczasowe lokaty.
W kategorii dynamiki przychodów z działalności TSL liderem została Linktis Global Forwarding. Druga pozycja przypadła Tirsped, a trzecia Alfa Forwarding.
Spedycja drogowa, morska i oceaniczna
Zwycięzcą w obszarze spedycji drogowej została ROHLIG SUUS Logistics, która w ubiegłym roku również uplasowała się na tej pozycji. Wiceliderem została spółka Optima Logistics Group, a na trzecim miejscu znalazła Hellmann Worldwide Logistics Polska. Warto podkreślić, że obie spółki również obroniły lokaty z poprzedniego roku.
Pierwsze miejsce w kategorii spedycja morska/oceaniczna zajęła Ligentia Poland, co oznacza, że i tu nie było niespodzianki. Firma ta na podium znalazła się bowiem również przed rokiem. Miejsce drugie przypadło Cargo-Partner Spedycja, a trzecie – podobnie jak w roku ubiegłym – Tirsped.
Transport drogowy i usługi logistyczne
W transporcie drogowym liderem okazała się Fresh Logistics Polska, która również to miejsce zajęła w ubiegłorocznym zestawieniu. Na podium w tej kategorii uplasowała się też firma CAT LC Polska oraz Magtrans.
W ostatniej kategorii, jaką są usługi logistyczne nagroda główna przypadła po raz trzeci z rzędu Grupie Raben. Wiceliderem okazała się natomiast Grupa DSV, podobnie jak przed rokiem i dwoma laty. Na trzecim miejscu znalazła się firma LPP Logistics, zastępując Schenker, która uplasowała się na nim w roku poprzednim.
Nadzór merytoryczny nad rankingiem niezmiennie pozostaje po stronie dr hab. Haliny Brdulak, prof. SGH w Warszawie.
Więcej na temat wydarzenia oraz samego rankingu będzie można przeczytać 26 czerwca w specjalnym dodatku do Dziennika Gazety Prawnej.