Cele finansowe Orange to:

"Stabilizacja przychodów ze sprzedaży w 2019 roku i wzrost w kolejnych latach, dzięki następującym czynnikom:
- znaczący wzrost liczby klientów i liczby usług konwergentnych
- większy nacisk na tworzenie wartości
- skuteczny rozwój i dynamiczny wzrost działalności w obszarach komplementarnych do usług telekomunikacyjnych (ICT, Orange Energia, Orange Finanse, Orange Smart Care, sprzedaż sprzętu)
- spadek udziału tradycyjnych usług stacjonarnych w całości przychodów" - czytamy w komunikacie.

Ponadto stabilizacja EBITDA w 2018 roku i wzrost w kolejnych latach będą możliwe dzięki następującym czynnikom:
- poprawa trendu przychodów
- dźwignia operacyjna
- dalsza optymalizacja kosztów (obniżenie bazowych kosztów pośrednich o 12-15% do 2020 roku w porównaniu z poziomem z 2016 roku), czytamy dalej.

"Stawiamy sobie ambitne cele, ale jesteśmy zdeterminowani, by je osiągnąć. Jesteśmy przekonani, że wraz z przyjęciem Orange.one wprowadzamy odpowiednie plany, odpowiednie struktury i odpowiednie zasoby. [...] Zakładamy i oczekujemy, że w kolejnych miesiącach i latach realizacja planu działań na rzecz budowania wartości będzie się przekładać na wzrost kursu akcji Orange Polska" - skomentował prezes Jean-François Fallacher, cytowany w komunikacie.

Orange Polska (dawniej TPSA i PTK Centertel) to dostawca usług telekomunikacyjnych w Polsce. Orange dostarcza m.in. usługi telefonii stacjonarnej, dostępu do internetu, telewizję oraz usługi transmisji głosu przez internet (VoIP), a także świadczy usługi telefonii komórkowej, w tym usługi trzeciej generacji w standardzie UMTS oraz usługi oparte na technologii CDMA.

(ISBnews)