Jak poinformował PAP prezes PGE Polskiej Grupy Energetycznej Wojciech Dąbrowski, w związku z ustawą o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 firma zachęca do kontaktu za pośrednictwem kanałów zdalnych.

"W naszych spółkach PGE Obrót i PGE Dystrybucja, mających bezpośredni kontakt z klientami, prosimy klientów o ograniczanie wizyt w stacjonarnych biurach obsługi i wybieranie kanałów elektronicznych, za pomocą których można zrealizować wszelkie sprawy związane z obsługą aktualnych umów i zawieraniem nowych" – podkreślił Dąbrowski.

Dlatego PGE Obrót zdecydowała się na zmiany czasu pracy stacjonarnych Biur Obsługi Klienta, które do odwołania będą pracować w godzinach 9-14. Modyfikacji ulega również praca infolinii PGE (422 222 222), która będzie dostępna w godzinach 9-17. Klienci mogą kontaktować się także drogą elektroniczną, wysyłając wiadomości na adres serwis@gkpge.pl

Spółka zdecydowała się również na ograniczenie zakresu obsługiwanych spraw w stacjonarnych placówkach do kwestii zapewniających ciągłość dostaw, czyli sprzedaży energii przedpłatowej, zawierania nowych umów oraz wszystkich spraw związanych z przerwami dostaw. Pracownicy będą również informować klientów, że osoby z widocznymi oznakami choroby czy infekcji nie będą obsługiwane w punktach stacjonarnych.

Reklama

Czasowe ograniczenia w pracy zostały wprowadzone również w placówkach należących do spółki PGE Dystrybucja. Jak podała spółka w komunikacie do 27 marca 2020 r. obsługa klientów PGE Dystrybucja odbywać się będzie za pośrednictwem poczty tradycyjnej, elektronicznej i telefonicznej.

Grupa PGE przypomina także, że składanie wniosków o przyłączenie nowych odbiorców energii elektrycznej do sieci PGE Dystrybucja możliwe jest do przeprowadzenia za pomocą strony internetowej spółki.

Grupa PGE jest największym sprzedawcą energii w Polsce. (PAP)

autor: Wojciech Huk