„Dynamika sprzedaży spółki dominującej we wszystkich kanałach dystrybucji, za wyjątkiem kanału hurtowego, była pozytywna. Z uwagi na względnie ciepły styczeń oraz początek lutego, klienci hurtowi realizujący sprzedaż w sklepach własnych zanotowali spadek sprzedaży produktów z kolekcji zimowej. W następstwie doprowadziło to do przejściowych problemów z płynnością odbiorców hurtowych, co w konsekwencji miało wpływ na znaczne opóźnienia w składaniu przez nich zamówień na produkty z nowej kolekcji Wiosna-Lato 2011"- podała spółka.

Skonsolidowane wyniki sprzedaży w kwietniu wyniosły 5,96 mln zł, co oznacza spadek o 11,0% w skalo roku.

Narastająco wyniki sprzedaży w okresie marzec – kwiecień 2011 roku wyniosły 11,99 mln zł i były niższe o 7,2% licząc rok do roku. Narastająco, jednostkowe wyniki sprzedaży osiągnięte w okresie 14 miesięcy od 1 marca 2010 roku do 30 kwietnia 2011 roku wyniosły 114,28 mln zł.

Skumulowane wyniki sprzedaży grupy w okresie 14 miesięcy od 1 marca 2010 roku do 30 kwietnia 2011 roku wyniosły 120,95 mln zł.

Reklama