Średnia "sprzedaż ogółem" dziennika "Gazeta Wyborcza" spadła w czerwcu o 12,23 proc. r/r do 250.336 egz., wynika z raportu. Sztandarowy tytuł notowanej na GPW Agory utrzymał jednak przewagę w kategorii "dzienniki opinii".

Jego największy rywal "Rzeczpospolita" zanotował wynik na poziomie 95.250 egz., po spadku aż o 15,17 proc.

Jeszcze większy spadek (o 15,42 proc. r/r) zanotował "Dziennik Gazeta Prawna" wydawany przez Infor Biznes - jego średnia sprzedaż ogółem w czerwcu wyniosła 70.743 tys. sztuk.

Znacząco spadała również sprzedaż tabloidów. Liderem całego rynku pozostaje "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż spadła o 11,76 proc. r/r do 384.948 egz. Wydawany przez grupę Murator "Super Express" miał sprzedaż na poziomie 161.993 egz., czyli o 7,36 proc. gorszą niż przed rokiem.

Reklama

Spadki sprzedaży zanotowały też tytuły biznesowe.