Jeszcze w tym roku spółka ma przygotować wersję magazyn na tablety. "Wiodącym aktywem PMPG pozostaje tygodnik Wprost, który generuje 70 proc. przychodów. W III kwartale działania Grupy skupiały się na wzmocnieniu tego aktywa oraz uruchomieniu nowego projektu wydawniczego – magazynu „Bloomberg Businessweek Polska" (...). Według ostrożnych ocen zarządu grupy, nowy projekt powinien być rentowny już w pierwszym kwartale 2012 r." - czytamy w komunikacie spółki.

>>> Czytaj też: Tomasz Lis tworzy polską wersję Huffington Post

Spółka poinformowała też, że zarząd zdecydował o zintensyfikowaniu działalności w Internecie i nowych mediach. "W czwartym kwartale ma również ruszyć serwis BBWP.PL powiązany z nowym tytułem PMPG. Trwają także prace nad modernizacją serwisu Wprost24.pl i repozycjonowaniem go w kierunku informacyjno-opiniotwórczej platformy na wzór 'Huffington Post'. Prace te ruszyły wraz z zatrudnieniem dyrektora ds. Internetu, Aleksandra Krzempka. PMPG pracuje również nad rozwojem źródeł przychodów w obszarze nowych mediów" - czytamy dalej.

Narastająco w I-III kw. 2011 roku spółka miała 1,74 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 1,56 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 51,58 mln zł wobec 61,67 mln zł. "W wynikach trzeciego kwartału widoczne są również wyższe koszty sprzedaży związane z wprowadzeniem i uplasowaniem na rynku nowego tytułu, jakim jest Bloomberg Businessweek Polska", komentuje spółka.

Reklama