Grupa liczy na kilkanaście milionów złotych rocznie z tego modelu sprzedażowego.

„Mając na uwadze dobre perspektywy rozwoju rynku sprzedaży win w Polsce (4-6% wzrostu rocznie) średniookresowe plany zakładają sprzedaż 2000 zestawów klubowych miesięcznie, co docelowo może podnieść przychody Grupy Arteria o kilkanaście milionów złotych rocznie" – czytamy w komunikacie.

Członkowie klubu raz na kwartał są zaopatrywani w unikatowy zestaw dwunastu butelek wina, kompletowany przez aktualnego Mistrza Polski Sommelierów Andrzeja Strzelczyka. Dzięki współpracy z kilkunastoma dystrybutorami, Piwniczka Smaków posiada w swojej ofercie szeroki wybór win w dobrych cenach, niedostępnych na polskim rynku w masowej sprzedaży zarówno w sklepach detalicznych jak i w sklepach winiarskich.

Dzięki aktywom Grupy Arteria w zakresie sprzedaży i obsługi klienta oraz zasobów magazynowo-logistycznych Piwniczka Smaków obsługuje operacyjnie cały proces sprzedaży.

Reklama

Arteria to grupa kapitałowa specjalizująca się usługach outsourcingowych. W 2012 roku grupa osiągnęła przychody na poziomie 128,58 mln zł, o ponad 10% wyższe niż w poprzednim roku. Zysk netto przypadający jednostce dominującej wyniósł w całym roku 8,53 mln zł mln zł wobec 7,54 mln zł rok wcześniej (wzrost o 13%). We wcześniejszej rozmowie z ISBnews prezes grupy Marcin Marzec wskazywał, że oczekuje znaczącej dynamiki wzrostu wyników również w całym bieżącym roku.